Casss Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) @ BC7 Ja ik ga geen Win 7 kopen voor een nieuwe taakbalk, dan instaleer ik ViGlance wel @ Hayte En mijn PC zou Aero met Glass/Transperancy effect gewoon aankunnen @ clus Daar had ik wat aan @ wesley Dus als het fout gaat kan ik mijn computer bij het vuil gooien Bewerkt: 11 februari 2010 door Gta-kneusje Reageren
Hayte Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Dat weet ik ook wel, alleen weet ik niet of de topic starter dat weet. Ik had jargon naar z'n hoofd kunnen smijten, maar dan zou hij nog minder weten als simpel zeggen dat het veel op XP lijkt zonder Aero. En of Windows 7 sneller is dan XP weet ik eerlijk gezegd niet, ik heb nog geen Windows 7 gebruikt. @ Hayte En mijn PC zou Aero met Glass/Transperancy effect gewoon aankunnen Niet persé, je kan er dan nog vanalles mee doen. Op de illegale toer gaan, Linux halen, etc. Al is het niet een bepaald nieuwe computer, dus zo'n ramp zal dat niet zijn denk ik. Edit: dacht dat ik op Edit drukte i.p.v. reply, sorry Bewerkt: 12 februari 2010 door Thundercover Reageren
Casss Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Je zal er nog geen 100 euries voor krijgen, dus zo nieuw is ie niet! Reageren
Hayte Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Al je vragen zijn toch al beantwoord? Dus waar dient deze bump voor? Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 De Pentium 4 ondersteunt alleen 32-bits (behalve de laatste P4 LGA775 modellen), en op Windows 7 werkt een Pentium 4 niet optimaal. Het draait wel, maar zal veel trager zijn dan XP. Eerlijk gezegd kan je beter een nieuwe PC kopen (Intel Core 2 Duo of beter), dan draait het soepel. Reageren
Casss Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 De Pentium 4 ondersteunt alleen 32-bits (behalve de laatste P4 LGA775 modellen), en op Windows 7 werkt een Pentium 4 niet optimaal. Het draait wel, maar zal veel trager zijn dan XP. Eerlijk gezegd kan je beter een nieuwe PC kopen (Intel Core 2 Duo of beter), dan draait het soepel. Dat is nou jammer Reageren
Albert03 Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 (bewerkt) Wat misschien wel een probleem is, als je een 64-bits OS wil, is dat je GEEN 16-bits toepassingen kan laten draaien. (ik tenminste niet) Meschien is dat een probleem voor die spellen uit het jaar nul? Kijk ook eens of er fatsoendelijke Windows 7 drivers voor al jou hardware is! Anders heb je misschien ook een probleem, denk aan printers, scanners, webcams etc. En als je ooit nog terug wilt naar XP, dan is dat ook niet zo'n ramp, want zo duur is een legale XP-Home nou ook weer niet. Hier heb je er meteen 50: Klik Bewerkt: 20 februari 2010 door Albert03 Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Wat misschien wel een probleem is, als je een 64-bits OS wil, is dat je GEEN 16-bits toepassingen kan laten draaien. (ik tenminste niet) Meschien is dat een probleem voor die spellen uit het jaar nul? Dat klopt, maar met Windows XP-Mode zou je dat wel kunnen doen. Weet eigenlijk niet zeker of je 16-bits spellen fatsoenlijk onder de NT-series kan draaien (2000, XP, Vista, 7). Reageren
Casss Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Ik weet nu zeker dat ik geen 64-Bits systeem ga nemen. Alleen HOE trager zal mijn PC gaan werken. Echt ongelofelijk irritant traag of gewoon een sec langer wachten wanneer ik een app. start? Reageren
Casss Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Bump Lees hierboven. Reageren
Casss Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Double bump Is er dan ook nog gezeik met die drivers door mijn oude hardware, of zitten er die voor mijn hardware gewoon bij? En ikzelf denk dat mijn PC er wel degelijk sneller op zal worden, omdat ik zoveel op mijn PC heb staan, en kijk eens naar deze processen (Ik heb wel in de MSCONFIG bijna alles uitgeevinkt wat mij opstarten stond ) Ik heb even een scan gemaakt met mijn eigen programma ProgressSnap (onvoltooide versie) dit zijn de resultaten: Process Scan, scanned by ProcessSnap on 27-2-2010 17:33:51! RAM: 2 GB RAM USING (%): 36,66282 ViStart avgwdsvc svchost explorer alg wlcomm csrss avgemc chrome ViGlance fbguard svchost NMSAccessU ProcessSnap.vshost nvsvc32 RTHDCPL svchost notepad smss GrooveMonitor winlogon wmiprvse mDNSResponder jqs AeroSnap avgcsrvx wmiprvse svchost AppleMobileDeviceService explorer msnmsgr vbexpress chrome ctfmon RTHDCPL avgnsx svchost spoolsv rundll32 MeDM lsass ctfmon GoogleToolbarNotifier GrooveMonitor fbserver chrome avgrsx svchost services MSCamS32 cisvc csrss notepad svchost rundll32 winlogon msnmsgr System Idle Zou je ook even willen zeggen of je zo'n lijstje nuttig vindt ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 je zult drivers voor je hardware opnieuw moeten installeren, of die er zijn, dat zul je meoten zoeken Reageren
Casss Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) Ik heb nu Windows 7 en Windows XP gekocht, die waren zo goedkoop, ik kon ze echt niet laten liggen . Ik denk dat ik hem vanmiddag nog ga instaleren. Nog tips? Onder het instaleren zit ik op mijn laptop. Ik denk dat ik ook na het installen een filmpje op youtube zet, met daarop te zien hoe snel/langzaam die loopt en hoe de install ging! Hij is geinstaleerd , ik weet niet wat Hochstenbach gelult heeft want mijn PC met nu Windows 7 Ultimate is sneller dan xp. Alleen 1 probleempje, ik heb geen internet verbingding. kan iemand mij helpen? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 1 maart 2010 door Thundercover Reageren
TomFurga Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Onder Configuratiescherm-> Netwerk en internet vind je daar opties voor, bij problemen wil Windows7 ze nog wel eens zelf kunnen oplossen, zie Configuratiescherm-> Systeem en beveiliging-> Onderhoudscentrum. Onder Alle programma's-> Onderhoud-> Help en ondersteuning vind je vast nog meer nuttige informatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.