Sky_ Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Wanneer ik op MSN ga kan ik bevoorbeeld mijn nickname niet meer veranderen en ik kan geen contactpersonen meer toevoegen.. Hoe the hell komt dit? Ik heb dit al een tijdje en vind het vrij vervelend. En moest je zeggen: Installeer opnieuw je msn, zeg dan even hoe, want dat heb ik al vaak achter staan zoeken. Merci Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Software onder het configuratiescherm en daarin MSN wissen. Opnieuw installeren lijkt me inderdaad een kans om de zooi weer op orde te krijgen. Reageren
Sky_ Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Software onder het configuratiescherm en daarin MSN wissen. Opnieuw installeren lijkt me inderdaad een kans om de zooi weer op orde te krijgen. Dat staat niet in de lijst.. -.- Andere optie? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Download en installeer die nieuwste MSN messenger die je hier kunt vinden. Reageren
Casss Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Software onder het configuratiescherm en daarin MSN wissen. Opnieuw installeren lijkt me inderdaad een kans om de zooi weer op orde te krijgen. Dat staat niet in de lijst.. -.- Andere optie? Hij moet erin staan, kijk nog eens goed! Probeer hem anders handmatig te verwijderen door de map te deleten in de Program Files (C:\Program Files) delete dan de map: C:\Program Files\Windows Live en download een nieuwe Messenger installer op MicroSoft.com, instaleren en klaar is kees of in jouw geval Sky EDIT: Had, de post boven me niet gezien Bewerkt: 10 februari 2010 door Gta-kneusje Reageren
Sky_ Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Msn staat niet in de lijst, heb de laatste nieuwe msn & mijn laptop verbied me op dat mapje te verwijderen. Et maintenant qoui? Bewerkt: 12 februari 2010 door Thundercover Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
Casss Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Ga naar Program Files>Rechtermuisknop op Windows live>Eigenschappen>Alleen lezen uitvinken>Toepassen>Ok>Verwijderen Bewerkt: 12 februari 2010 door Thundercover Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
Sky_ Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Ik ben niet gemachtigd om die toepassing uit te voeren. Ik ben verdomme de beheerder :') What now? >.< Bewerkt: 12 februari 2010 door Thundercover Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
TomFurga Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Staat "Windows Live Essentials" wél in je softwarelijst? Dit bevat meerdere programma's, onder andere Live(MSN) Messenger, kijk maar hier . Als je "Windows Live Essentials" deínstalleert, krijg je een keuzescherm welke onderdelen je wilt verwijderen, een uitgebreide toelichting met afbeeldingen vind je hier . Succes en laat maar weten of het lukt. Reageren
Sky_ Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Hero of the day. Bedankt clus . GODDAMMIT! Nu is die er terug en werkt die weer ni, gewoon exact hetzelfde & bij mijn zus werkt da wel. Kzal mijne laptop maar gewoon in de vuilbak smijten. ^^ Bewerkt: 12 februari 2010 door Thundercover Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
TomFurga Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Ik kan nog maar 2 dingen bedenken: 1. na het deïnstalleren eerst handmatig alle restanten verwijderen in programmafiles en onder je gebruikersnaam, met bv CCleaner je register opschonen en pas dan weer opnieuw installeren. In die restanten kan namelijk iets zitten dat de fout veroorzaakt en waar ook de nieuwe installatie op terug grijpt; 2. als je nickname veranderen en het toevoegen van nieuwe contactpersonen het enige probleem is, zou je als XP-gebruiker Windows Messenger kunnen openen, die standaard in XP zit, en daar de gewenste veranderingen aanbrengen. Voor het overige kan je dan WLM weer gebruiken, alhoewel het vreemd is dat sommige functies niet meer werken. Mocht je ondanks alles je laptop in de vuilbak willen gooien, dan wil ik wel even voor vuilbak spelen. Edit: als eerste kan je teruggaan naar een herstelpunt van toen hij het nog wél goed deed, dat wil ook nog wel eens helpen. Bewerkt: 11 februari 2010 door clus Reageren
Casss Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik ben niet gemachtigd om die toepassing uit te voeren. Ik ben verdomme de beheerder :') What now? >.< Dan betwijfel ik OF je wel de beheerder bent -.- kijk even bij gebruikersaccounts Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) *kuch* beveiligde folders of folder nog in gebruik *kuch* Bewerkt: 12 februari 2010 door Thundercover Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
Casss Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Dat vind ik dan wel een beetje gek -.- ik had MSN gewoon aanstaan en kon hem gewoon aanpassen/verwijderen, jij weet het vast beter Bewerkt: 12 februari 2010 door Thundercover Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) ehm ja, vooral omdat ik niet zulke domme vragen stel en opmerkingen maak. Daarbij, ik weet redelijk hoe vista en 7 werken en ik weet daarbij ook dat je een folder neit kunt verwijderen als het programma actief is, dat kan trouwens bij geen enkele en als je een beetje nadenkt is dat gewoon logisch. Bewerkt: 12 februari 2010 door Thundercover Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.