Jump to content

Niko's formulier


Niiek

Recommended Posts

ftw hoe kome jullie in z'n kantoor??? :S

In de game moet je een missie doen, waar je dan met hem een afspraak maakt voor een ''sollicitatiegesprek'' wat in zijn kantoor plaats vind, en dan moet je hem vermoorden. Hij heeft een PC op de tafel dacht ik.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

ftw hoe kome jullie in z'n kantoor??? :S

In de game moet je een missie doen, waar je dan met hem een afspraak maakt voor een ''sollicitatiegesprek'' wat in zijn kantoor plaats vind, en dan moet je hem vermoorden. Hij heeft een PC op de tafel dacht ik.

En als je deze missie hebt gedaan kan je er alleen nog maar in om een ''New Game'' te beginnen.

Of in Multiplayer gaan: ''Free Mode'', hier kan je er dan altijd in.;)

En On-Topic: Was dit niet al een tijdje bekend? (voor mij dan) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat enige wat hiervan nog een beetje als een easter egg op te vatten is, is dat er staat: Class rank: top 1%... (Oftewel: de rang van zijn klasse is de beste 1%...).. Wat nou ook weer niet echt een easter egg is, 't komt alleen wel grappig over omdat hij niet zegt de beste klasse... :7..

Maar wel goed gevonden, want ik geloof dat het niet veel mensen is opgevallen dat hij Niko's CV op z'n computer had staan tijdens die missie. Mij was het ook niet opgevallen :puh: Wel leuk detail van R* :7

ftw hoe kome jullie in z'n kantoor??? :S

*blabla*

En als je deze missie hebt gedaan kan je er alleen nog maar in om een ''New Game'' te beginnen.

Of in Multiplayer gaan: ''Free Mode'', hier kan je er dan altijd in.;)

Met Simple Native Trainer kun je er ook in/naartoe teleporteren als ik me niet vergis... Ben er vrij zeker van dat het kan, je kan daarmee immers ook naar het interieur van de Liberty City bank.

Klein dingetje: Je kan NIET via het raam naar binnen!! Als het je al lukt om op dat kleine.. 'uitsteeksel' in de muur onder een van de ramen te komen, dan zal dat raam van buiten af solid zijn. Je kan dus wel van binnen door het raam(als je het kapot schiet?) naar buiten springen, maar andersom gaat dat niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat enige wat hiervan nog een beetje als een easter egg op te vatten is, is dat er staat: Class rank: top 1%... (Oftewel: de rang van zijn klasse is de beste 1%...).. Wat nou ook weer niet echt een easter egg is, 't komt alleen wel grappig over omdat hij niet zegt de beste klasse... :7..

Maar wel goed gevonden, want ik geloof dat het niet veel mensen is opgevallen dat hij Niko's CV op z'n computer had staan tijdens die missie. Mij was het ook niet opgevallen :puh: Wel leuk detail van R* :7

ftw hoe kome jullie in z'n kantoor??? :S

*blabla*

En als je deze missie hebt gedaan kan je er alleen nog maar in om een ''New Game'' te beginnen.

Of in Multiplayer gaan: ''Free Mode'', hier kan je er dan altijd in.;)

Met Simple Native Trainer kun je er ook in/naartoe teleporteren als ik me niet vergis... Ben er vrij zeker van dat het kan, je kan daarmee immers ook naar het interieur van de Liberty City bank.

Klein dingetje: Je kan NIET via het raam naar binnen!! Als het je al lukt om op dat kleine.. 'uitsteeksel' in de muur onder een van de ramen te komen, dan zal dat raam van buiten af solid zijn. Je kan dus wel van binnen door het raam(als je het kapot schiet?) naar buiten springen, maar andersom gaat dat niet!

idd, je kan naar buiten maar niet naar binnen, en in SP In TBOGT in het gebouw, maar je kan niet tot de kantoors komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ftw hoe kome jullie in z'n kantoor??? :S

In de game moet je een missie doen, waar je dan met hem een afspraak maakt voor een ''sollicitatiegesprek'' wat in zijn kantoor plaats vind, en dan moet je hem vermoorden. Hij heeft een PC op de tafel dacht ik.

En als je deze missie hebt gedaan kan je er alleen nog maar in om een ''New Game'' te beginnen.

Of in Multiplayer gaan: ''Free Mode'', hier kan je er dan altijd in.;)

En On-Topic: Was dit niet al een tijdje bekend? (voor mij dan) :)

In Free Mode is meestal wel de grote deur van voor (waarlang je ook binnen gaat in de missie) dicht, dus dan moet je langst de kleine achter duer die is wel altijd open. :Y

Bij de Playstation 3 versie toch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ftw hoe kome jullie in z'n kantoor??? :S

In de game moet je een missie doen, waar je dan met hem een afspraak maakt voor een ''sollicitatiegesprek'' wat in zijn kantoor plaats vind, en dan moet je hem vermoorden. Hij heeft een PC op de tafel dacht ik.

De missie heet: Final interview, die missie kun je doen bij Francis

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...