frankyyguy Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Er zijn weer een heleboel goede spellen in aankomst. Ook Aliens vs Predator is binnenkort uit, en ben erg verrast sinds ik de multiplayer beta heb gespeeld op Ps3. Wat een eng spel! Het grappige aan Aliens vs Predator is dat je soms vergeet je dat je tegen online spelers speelt, vooral de alien vind vind ik eng. Aliens Vs Predator heeft 3 singleplayer Campaigns, waarin je kunt kiezen om de marines te zijn, de aliens en predator. Naast de indrukwekkende singleplayer heeft deze game ook nog eens een interessante multiplayer + een 4 player co-op genaamd: Survival Mode! Aliens vs Predator is verkrijgbaar vanaf 19 februari in Europa voor de Pc, Xbox 360 en ps3. http://www.youtube.com/watch?v=IC8RM1udgiY Klik voor meer info! Bewerkt: 10 februari 2010 door frankyyguy Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Lijkt mij een hele leuke game, maar we moeten nog wachten tot 19 februari voor we een echt oordeel kunnen geven. De films zijn in ieder geval heel tof dus ik hoop dat deze game daar niet onder doet. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Ik heb de demo gespeeld en het is zeker een leuke game, maar de multiplayer is zeer ongebalanceerd, Predator ownt iedereen, Aliens zijn irritant om te gebruiken en Marines owmen ook als je goed in shooters bent. Het leuke aan Marines is dat het spel dan eng begint te worden, je staat daar alleen tussen al die aliens met jou geweer en piepende radar. Maar niks is zo overpowered als de Predator. Ik ga die spel pas kopen als het in de budget bak ligt. Bewerkt: 10 februari 2010 door Vercetti24 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik heb ook de AvP Demo gespeeld. Vond het niet veel aan. Reageren
thug Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 waar is de tijd dat ik de allereerste AvsP heb gespeeld. die koop ik zeker!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.