loken11 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) hey hallo, ik ben net nieuw!! ik kom niet vedder bij missie 2 bij die jongens :? Bewerkt: 12 februari 2010 door _KoE_Mzungu Topictitel aangepast naar de naam v/d missie. Reageren
PrioX Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Welkom op het Forum! Kan je de naam van de missie noemen ? Voor de missie's uit GTA San Anderas >> Klik En je kan bijna alle info over een GTA vinden op WikiGta >> Klik Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Ik denk dat hij Ryder bedoelt, maar ik kan je helpen! Ik ben om deze reden ook op Gtaforum gekomen. Kies een kapsel, rij keihard weg van de pizza-keet na de beroving en dat is het. Als je Sweet and Kendl bedoelt, zijn hier de tips van WikiGTA: Telkens als de auto van de Ballas snel achter jou komt gereden, moet je snel remmen. De auto rijdt dan een eind verder, en kan je weer rustig doorfietsen. Wanneer je met Ryder het skatepark in Glen Park verlaten hebt, en je weet de weg terug naar Grove Street, twijfel dan niet en rijd zo snel als je kan verder. De auto met Ballas zal nu achter je aan rijden, maar wanneer je het pleintje van Grove Street op rijdt, zullen ze de achtervolging staken. Rijd nu terug naar Ryder die op je staat te wachten en volg hem naar Grove Street om de missie te beëindigen. Good Luck nog met het fantastische spel! Bewerkt: 11 februari 2010 door Gtaboy107 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Welkom op GTAForum.nl loken11 Zoals je kan zien heet dit sub-forum SA: Missie Hulp, het is dan niet nodig om 'help' in de topic-titel te plaatsen. Daarnaast is het heel handig als je de naam van de missie noemt. Bovenaan dit sub-forum vind je het vastgeplakte topic Missie namen, daar kan je dan de naam van de missie opzoeken waar je problemen mee hebt. Gebruik dan de juiste missie-naam als titel van het topic. En zoals reeds gemeld is het wel zo handig om eerst alle informatie en tips te lezen op onze 'Walkthrough' WikiGTA; de hyperlinks zijn je al gegeven door PrioXCoMBo, of je klikt bovenaan het forum op Walkthrough. Succes Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Klik Hier! Hier heb je een overzicht van alle Gta Sa Missies! Reageren
loken11 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) de level heet bigsmoke Bewerkt: 12 februari 2010 door loken11 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 De 'missie' Big Smoke is enkel een cutscene (kort filmpje) en kan niet gefaald worden. Direct daarna start de missie Sweet & Kendl, waarin je kennis maakt met de fiets in San Andreas. Gebruik de hyperlink in de post van folkerthoog en klik in dat overzicht op de missie Sweet & Kendl: daar kan je van alles over deze missie lezen, inclusief tips. Mocht het dan nog niet lukken dan zal wel moeten vertellen wat er niet lukt loken11. Maar ik ben bang dat als deze missie een groot struikelblok voor jou is dat je dan nog heel wat te wachten staat in het spel. Dit is namelijk één van de eerste missies in het spel en de missies in het begin van het spel zijn nog relatief makkelijk vergeleken met de andere missies. Probeer te wennen aan de besturing van het spel inclusief het besturen van diverse voertuigen. Als je denkt dat je er klaar voor bent probeer dan de verschillende missies eens uit. Succes PS Topictitel aangepast naar 'Sweet & Kendl'. Reageren
loken11 Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) bij kijk ik bedoel bij die jongens kijk hier linkie http://nl.wikigta.org/wiki/Tagging_up_Turf Bewerkt: 13 februari 2010 door loken11 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Het lijkt me handig als je de afzonderlijke missies niet door elkaar gooit. Je noemt nu drie missies in één regel. Zolang je niet duidelijk bent kunnen we je niet helpen. Topictitel (wederom) aangepast. Reageren
loken11 Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 kijk ik kom niet hier vedder http://nl.wikigta.org/wiki/Tagging_up_Turf Groetjes loken11 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Waar kom je niet verder dan bij welk deel? Je moet gewoon sprays plaatsen aim en spray. Op een gegeven moment moet je naar de achterkant van een gebouw om de tags daar bovenop te sprayen heb je daar soms problemen mee? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Als de missie Taggig Up Turf te hoog gegrepen is voor jou denk ik dat je maar beter kan stoppen met het spel. Dat is namelijk één van de gemakkelijkste missies van het spel. Het spel is dus gewoon te moeilijk voor jou, op dit moment. Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien moet je over een paar jaartjes het nog eens proberen. En enige kennis van de Engelse taal is wel zo handig, omdat veel instructies voor een missie in tekst op het beeld wordt weergegeven. En als je toch wilt doorzetten moet je wel vertellen wat je moeilijk vind, kom niet alleen met de missie-naam en/of een link maar vertel gewoon duidelijk wat niet lukt. Reageren
loken11 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 het hoef niet meer ik ben al vedder gekomen als nog bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.