Jump to content

gamer for windows live update.


RAMAKERS

Recommended Posts

hey allemaal als ik me inlog op games for windows live [home] [gtaiv pc] dan zegt ie ''er is een update beschikbaar u moet deze update instaleren, als u het weigert zult u worden uitgelogd. [ja][nee] ik klik ja dan laad hij het balke bijna vol maar dan moet ie nog een streepje ofzow [5%] schat ik eens. maar dat verekt ie dus te doen. hij werkte eerst had 60% uitgespeelt:( nu moet ik inloggen om te spelen maar kan niet zonder die verdoemde update kan iemand me helpen? m.v.g ramakers.

Link to comment
Delen op andere websites

hey allemaal als ik me inlog op games for windows live [home] [gtaiv pc] dan zegt ie ''er is een update beschikbaar u moet deze update instaleren, als u het weigert zult u worden uitgelogd. [ja][nee] ik klik ja dan laad hij het balke bijna vol maar dan moet ie nog een streepje ofzow [5%] schat ik eens. maar dat verekt ie dus te doen. hij werkte eerst had 60% uitgespeelt:( nu moet ik inloggen om te spelen maar kan niet zonder die verdoemde update kan iemand me helpen? m.v.g ramakers.

Je kan gewoon ook via windows de patch/update downloaden. http://updates.rockstargames.com/patches/gtaiv/GTAIV_MAINTENANCE_UPDATE_1004.rar

Het is juist dezelfde. :D

Link to comment
Delen op andere websites

hey allemaal als ik me inlog op games for windows live [home] [gtaiv pc] dan zegt ie ''er is een update beschikbaar u moet deze update instaleren, als u het weigert zult u worden uitgelogd. [ja][nee] ik klik ja dan laad hij het balke bijna vol maar dan moet ie nog een streepje ofzow [5%] schat ik eens. maar dat verekt ie dus te doen. hij werkte eerst had 60% uitgespeelt:( nu moet ik inloggen om te spelen maar kan niet zonder die verdoemde update kan iemand me helpen? m.v.g ramakers.

Je kan gewoon ook via windows de patch/update downloaden. http://updates.rockstargames.com/patches/gtaiv/GTAIV_MAINTENANCE_UPDATE_1004.rar

Het is juist dezelfde. :D

erm, die heb i kal gedownlaod+geinstaleert maar nu.. zegt ie verbinding verbroken de windows live id komt niet overeen. terwiel ik voor die patch instalitie het nog deed. help? :(

Link to comment
Delen op andere websites

erm, die heb i kal gedownlaod+geinstaleert maar nu.. zegt ie verbinding verbroken de windows live id komt niet overeen. terwiel ik voor die patch instalitie het nog deed. help? :(

:? hoe kan dat nou? Installeer GTA eens volledig opnieuw, update met die patch en kijk wat ie dan zegt

Link to comment
Delen op andere websites

erm, die heb i kal gedownlaod+geinstaleert maar nu.. zegt ie verbinding verbroken de windows live id komt niet overeen. terwiel ik voor die patch instalitie het nog deed. help? :(

:? hoe kan dat nou? Installeer GTA eens volledig opnieuw, update met die patch en kijk wat ie dan zegt

hoe dat kan? nou, als hij die update nodig had was hij er 3 maand geleden al wel mee gekomen of niet?

Het gaat hier gewoon om een update voor gfwl zelf, deze kun je op de microsoft site zelf vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...