Memphis27 Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Gta SA werkt bij mij wel een beetje maar hoe meer actie in beeld hoe schokkeriger het wordt qua beeld. Alles gechecked, van instellingen ingame tot instellingen van mijn systeem. Kan iemand verklaren hoe het kan komen. Hier mijn specs: Pentium 4 2.0GHz 512 MB RAM Geforce Ti 4200 240 MB harddisk Standaard geluidskaart Alle drivers zijn volgens mij goed, directx 9.0 is geinstalleerd dus verder weet ik het niet. Zou het heeeeeel relax vinden als iemand dit kan verklaren........want ik kan het niet. Memphis27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Heb je alles al eens op Low gezet?.. Je computer kan waarschijnlijk het hoogste niet aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Memphis27 Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ook al geprobeerd, het vreemde is dat ie op Low slechter gaat draaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ehm?? er staat 240 mb hd? dat moet zkr 240gb zijn ?? maar, mischien opnieuw der op zetten ? of, tog nog kijken of je de nieuwste drivers heb van nvidia. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.