Jump to content

Video's 16:9 maken.


MegaPilot

Recommended Posts

Hey!

Ik zoek een manier om video's 16:9 te maken, het programma snijdt dus die video bij tot 16:9. Doel: PSP. Want een ingezoomde video op PSP is best ugly, dus wil ik op voorhand de video bijsnjiden tot 16:9 zodat de perfecte resolutie meteen op m'n PSP-scherm verschijnd.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een nieuwe converter uitproberen zonder zekerheid op succes, daar doe ik niet meer aan. Ik heb destijds genoeg converters getest voor m'n PSP.

Bewerkt: door Thundercover
Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ik zoek een manier om video's 16:9 te maken, het programma snijdt dus die video bij tot 16:9. Doel: PSP. Want een ingezoomde video op PSP is best ugly, dus wil ik op voorhand de video bijsnjiden tot 16:9 zodat de perfecte resolutie meteen op m'n PSP-scherm verschijnd.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP

Wat dacht je van PSP Video 9? Of neem hier een kijkje: PSP help

Weer een nieuwe converter uitproberen zonder zekerheid op succes, daar doe ik niet meer aan. Ik heb destijds genoeg converters getest voor m'n PSP.

Wacht even, jij vraagt om iets waarmee filmpjes 16:9 worden, jij krijgt antwoord in vorm van een programma, maar je zegt dat je niets wilt uitproberen? Hoe kunnen wij je dan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht even, jij vraagt om iets waarmee filmpjes 16:9 worden, jij krijgt antwoord in vorm van een programma, maar je zegt dat je niets wilt uitproberen? Hoe kunnen wij je dan helpen?

Sorry, ik had dat ding over 16:9 niet zien staan. Je moet een video converteren met die I'm Too Converter, die heb ik al geprobeerd op de hoogste instellingen, en m'n video's die eruit kwamen waren gewoon vreselijk lelijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Sony Vegas gebruiken en de video importeren. Dan zie je bij het strookje van het filmbalkje een icoontje staan (klik hier). Daarmee kun je het stuk selecteren dat je wil zien. Nadat je dat gedaan hebt render je de film opnieuw, nu heb je geen zwarte balkjes meer. Of is dit niet wat je bedoelde? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Screen doet het niet, Imageshack laadt amper..En http://www.photo-to-dvd.com/tutorial/widescreen-youtube-video.html werkt ook niet(url invoeegen wil ook al niet naar behoren werken vandaag :? ), ik snap geen fluit van dat programma.

[url=http://www.photo-to-dvd.com/tutorial/widescreen-youtube-video.html][/url]

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...