moechy Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Hey mensen, Ik heb een probleempje. Elke keer als ik RTC 3 Soaked wil installen installeert ie op de C Schijf. Ik wil dit op de D Schijf bij men originele RTC 3. Probleem is nu dat ik dit niet kan kiezen waar hij installeert. Iemand Idee'tje hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt Reageren
Kryziek Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Vaak staat er ergens voordat je installeert een schermpje met Standart en Custom ofzow Kies dan Custom. Reageren
moechy Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Vaak staat er ergens voordat je installeert een schermpje met Standart en Custom ofzow Kies dan Custom. Dat zeg ik net dat dat hier niet is. Probleem opgelost. Hij installeert eerst tijdelijke bestanden op De C schijf en daarna het volledige spel op de D schijf. Bewerkt: 11 februari 2010 door moechy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.