GTAgangsta Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 Hallo allemaal, Ik wilde laatst in het internetcafe een paar ringtones kopen. Maar dan krijg ik een melding dat de mobiel het niet ondersteunt. Moet ik ergens een nieuwe mobiel kopen? Zoja, waar dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 Hallo allemaal, Ik wilde laatst in het internetcafe een paar ringtones kopen. Maar dan krijg ik een melding dat de mobiel het niet ondersteunt. Moet ik ergens een nieuwe mobiel kopen? Zoja, waar dan? Je kan geen nieuwe mobiel kopen, ringtones koop je via de website en je kan ze niet allemaal toevoegen, volgens mij alleen de rechterkant ofso? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik wilde laatst in het internetcafe een paar ringtones kopen. Maar dan krijg ik een melding dat de mobiel het niet ondersteunt. Moet ik ergens een nieuwe mobiel kopen? Zoja, waar dan? In de game kan je het wel nog gebruiken. Je krijgt van iemand een nieuwe gsm tijdens een missie klik En dan kan je alle ringtones voor de goedkope prijs van 100$ per stuk wel gebruiken Bewerkt: 11 februari 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 Hiervoor moet je de storyline verder spelen, je krijgt in de missie van Playboy X (Photo Shoot) een nieuwe gsm, waarmee je desbetreffende ringtones kan installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.