conquer Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ik heb de San Andreas Opened Up mod gedownload naar de map Mijn documenten\GTA San Andreas User Files, maar de mod werkt niet, kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 aleen lezen afgezet bij allebei de mappen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conquer Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ik heb alleen lezen afgezet maar als je dat even later weer gaat kijken staat tie automatisch weer aan op alleen lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 meschien op toepassen ofz drukken heb je dat gedaan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conquer Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ja dat heb ik ook al gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 gewoon op nieuw dan en dan de readme volgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conquer Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik heb een andere save game gedownload en nu werkt tie wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.