GreyFox-Smurf Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Hallo iedereen zoals iedereen al weet Staat er al weer een WK voor de deur, maar deze keer kun je zelf de winnaar bepalen.... 2010 FIFA World Cup is een spel waarmee je de hele WK 2010 mee kan herbeleven, Van oefenwedstrijden tot kwalificatie en van daaruit naar de eindronde, Kun je 't hele evenement naspelen. Met alle 199 landen die meeheben gedaan aan de kwalificatie-cyclus. http://www.electronicarts.nl/games/2010-fifa-world-cup-south-africa Mij lijkt 't me een ubervet spel en heb na het lezen van de verbeteringen al meteen deze op m'n verjaardags-verlanglijstje gezet ( Releasedatum 29 april, Mijn verjaardag de 30e ) Bewerkt: 12 februari 2010 door GreyFox-Smurf Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik denk niet dat ik deze game ga kopen, aangezien ik ook gewoon Fifa 10 kan spelen. Mijn preview over deze game is in Game On! te lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.