MightyDuck Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Net heb ik een skin gemaakt, met paint, is dit goed of moet je anders? Ik heb hem daarna in de map skins gezet bij Rockstar Games, maar toen ik het spel opstartte was de skin niet bij de Options te vinden, hoe zet ik skins in het spel en hoe maak ik ze. Reageren
8-Ball Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Je moet ze in de skins map zetten: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins heb je dat gedaan? Reageren
MightyDuck Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 ja heb ik gedaan ja, maar ik heb net een andere gedownload van een site die heb ik ook in die map gezet en was wel in het spel, maar zal het niet komen doordat ik het met paint heb gemaakt ofzo? Reageren
Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 ja heb ik gedaan ja, maar ik heb net een andere gedownload van een site die heb ik ook in die map gezet en was wel in het spel, maar zal het niet komen doordat ik het met paint heb gemaakt ofzo? Als je het op de grote 256 X 256 maakt en dan opslaat als BMP in de goede map moet hij het doen. Reageren
gtaloser Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 ik heb een grappige bush skins wil je hem hebben stuur dan een pm Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) Net heb ik een skin gemaakt, met paint, is dit goed of moet je anders? Ik heb hem daarna in de map skins gezet bij Rockstar Games, maar toen ik het spel opstartte was de skin niet bij de Options te vinden, hoe zet ik skins in het spel en hoe maak ik ze. wow dat is knap zeg met paint hoe doe je dat? Bewerkt: 26 juni 2004 door tim13 Reageren
gtaloser Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 dat is vet makkelijk!!!!!!!!! Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 Als je een beetje creabea bent kan je met Paint nog een heleboel. Ik heb de kleren van Tommy in GTAIII en die van dat ventje uit GTAIII in GTA VC Alleen mooie nieuwe skins maken zonder te knippen en te plakken is met paint bijna niet te doen. Dan lijkt het net een stripfiguur Reageren
Joriz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 wow dat is knap zeg met paint hoe doe je dat? Ik neem aan dat Tim13 dit ironisch bedoelde. Met Paint kan je dus geen skins maken. Dat ziet er niet uit. Die dingen plaatsen we meestal ook niet. Met proffesionele tekenprogrammas krijg je veel betere resultaten. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 Met Paint kan je dus geen skins maken. Dat kan wel, maar dan maak je de tiles niet zelf. Die kopier je dan van bijvoorbeeld andere skins in het spel. Reageren
djbob Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) Idd, ik heb pas ook een mooie skin gemaakt. Ik wou een ketting: ff zoeken google, en kleiner maken. Ander kleur vest Control + u in photshop enz. Das vet makelijk!~(en veel beter) Bewerkt: 26 juni 2004 door djbob Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 wow dat is knap zeg met paint hoe doe je dat? Ik neem aan dat Tim13 dit ironisch bedoelde. Met Paint kan je dus geen skins maken. Dat ziet er niet uit. Die dingen plaatsen we meestal ook niet. Met proffesionele tekenprogrammas krijg je veel betere resultaten. mm wat betekent ironisch dat was een serieuze vraag hoor? hoe kan je dat noiu doen met paint Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.