Jump to content

Playstation 3 kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien je moeder het dan niet zo interessant vind misschien een reden om je pa over te halen.

In deze periode va 2010 zal de Video store in Nederland worden gelanceerd.

In de verenigde staten en een aantal landen in Europa kunnen ze er al gebruik van maken.

In de video store heb je keuze uit een heel groot assortiment films en er zit dus ook wel wat voor jou bij.

Je kan ze huren en kopen.

En als jou het model niet zoveel uitmaakt kun je ook het oude 80gig model halen.

In een heleboel winkels doen ze die nu weg voor €199,99 omdat er een nieuwe model is nu.

Daarvoor zou je eens rond moeten kijken in winkels in jou buurt. :D

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FrankDangerz

25

• Kenny-Petrovic

12

• Hayte

8

• jeroen.engeler

5

Geplaatst:

Aangezien je moeder het dan niet zo interessant vind misschien een reden om je pa over te halen.

In de verenigde staten en een aantal landen in Europa kunnen ze er al gebruik van maken.

In de video store heb je keuze uit een heel groot assortiment films en er zit dus ook wel wat voor jou bij.

En als jou het model niet zoveel uitmaakt kun je ook het oude 80gig model halen.

In een heleboel winkels doen ze die nu weg voor €199,99 omdat er een nieuwe model is nu.

Oke, mijn moeder gaat daar eerder over bij ons :7 Mijn vader snapt daar allemaal niks van, en volgens mij snapt mijn moeder het ook niet.

Maargoed, ik denk dat het overhalen wel goed komt, het is tenslotte mijn geld.

Maar daarom wou ik weten of het je geld waard is. :puh:

En maakt het uit welk formaat film je hebt, op je USB stick? Lukt het met .avi gewoon? Of moet je een speciaal formaat hebben voor PS3?

Geplaatst:

Je kan films downloaden via je PS3 in de video store dit jaar

En dat kost niks :$?

Mijn moeder blijft trouwens zeggen dat ik dom ben dat ik een PS3 wil kopen.

Hebben jullie nog argumenten om te zeggen dat het juist wél goed voor je geld is :7?

Geplaatst:

Oke, mijn moeder gaat daar eerder over bij ons :7 Mijn vader snapt daar allemaal niks van, en volgens mij snapt mijn moeder het ook niet.

Maargoed, ik denk dat het overhalen wel goed komt, het is tenslotte mijn geld.

Maar daarom wou ik weten of het je geld waard is. :puh:

En maakt het uit welk formaat film je hebt, op je USB stick? Lukt het met .avi gewoon? Of moet je een speciaal formaat hebben voor PS3?

.avi moet volgens mij gewoon lukken. Ohw ik las trouwens nog een reactie in dit topic: "MW2 zuigt, haal MAG" da's natuurlijk gewoon een mening van iemand. MW2 zuigt in mijn ogen helemaal niet, perfecte shooter om 's avonds lekker met je vrienden online te doen. *Zucht* ben wel een beetje jaloers dat jij de Slim hebt terwijl ik nog met m'n grote bak zit (alhoewel hij wel 160GB is!)

Geplaatst: (bewerkt)

Haha, ik moet hier de gene zijn die jaloers is :7

Ik heb nog helemaal niks. Maar als ik een PS3 haal is het wel een Slim ;)

En tja, ik denk ook dat het MW2 wordt, want mijn halve klas heeft dat spel ook voor PS3, en dat bevalt goed. (Online :D)

Ik denk dat het 2e spel GTA IV ofzo wordt.

En later haal ik er ook nog een headset bij, das lachen :puh:

EDIT: Ik heb op dit forum gelezen dat er ook problemen zijn met de PS3.

Dat bijvoorbeeld delen verbranden binnen in de kast.

Met die piepjes als je hem opstart?

Heb je daar vaak last van met een PS3? Hoe voorkom ik het?

_O_

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Nee MW2 zuigt, haal liever MAG.

Oh, hoezo zuigt het dan? En waarom zou ik MAG eerder moeten halen?

Welk spel zou ik er dan nog bij kunnen halen wat leuk is? GTA IV toch wel :engel: ?

campers, killstreaks enz. En ja GTA IV is zeker een aanrader vooral met de DLC die er binnenkort aankomt.

Geplaatst:

Welk spel zou ik er dan nog bij kunnen halen wat leuk is? GTA IV toch wel :engel: ?

MW2 zit vol met cheaters en met bugs. MAG is een spel dat je met 256 mensen samen kan doen en er zit minder lag in dan in mw2

Als iemand hierop gaat reageren moet hij wel MAG hebben gespeeld anders kun je het totaal niet vergelijken.

HET internet op de PS3 zal altijd gratis blijven, in de toekomst zal je wel kunnen betalen maar dan krijg je alleen maar meer bijvoorbeeld eerder demo's

Geplaatst:

MW2 zit vol met cheaters en met bugs. MAG is een spel dat je met 256 mensen samen kan doen en er zit minder lag in dan in mw2

Als iemand hierop gaat reageren moet hij wel MAG hebben gespeeld anders kun je het totaal niet vergelijken.

HET internet op de PS3 zal altijd gratis blijven, in de toekomst zal je wel kunnen betalen maar dan krijg je alleen maar meer bijvoorbeeld eerder demo's

Oke, maar hoezo lagg?, hoe kan je op de PS3 laggen? Ligt dat aan internet, of..?

Ik dacht dat het lagg vrij was op PS3 :7 zit ik nu helemaal fout?

Geplaatst:

En dat kost niks :$?

Mijn moeder blijft trouwens zeggen dat ik dom ben dat ik een PS3 wil kopen.

Hebben jullie nog argumenten om te zeggen dat het juist wél goed voor je geld is :7?

Ach ja, moeders he. Als je een PS3 wil kopen koop je toch een PS3, wij kunnen niet over je keuze oor delen. Maar koop dan wel zo'n mooie oude PS3 en niet de afschuwelijk lelijke slim versie.

Geplaatst:

En dat kost niks bloos.gif?

Het kost wel wat maar je huurt een film al vanaf €4,-.

Je kan de nieuwste films al redelijk snel downloaden.

@ FrankDangerz, ik weet niet of je ooit Call of Duty 4 of 5 gespeeld hebt maar hier een aantal fouten die de makers in Mm2 (Ps3 versie) gelaten hebben of soms zelfs nog slechter:

-Als je een nieuw potje zoekt kom je 6/10 keer in een potje die al begonnen is.

-De host gaat er gemiddeld (ik heb het bijgehouden) 1 keer per potje uit, soms 2 keer en soms ook helemaal niet.

-En als dat gebeurd gaat het spel proberen een nieuwe host te zoeken en als je geluk hebt of een goede verbinding hebt is het geen probleem. Dan gaat het potje weer verder na een aantal seconden. Maar als er niemand een goede verbinding heeft moet je 1,5 tot 2 minuten wachten om vervolgens gewoon weer in het mp menu terug te komen.

-En wat ikzelf ook heel stom vind is dat er in Team Deathmatch maximaal 7500 punten te halen valt, dat is ongeveer 5 tot 7,5 minuten.

-EDIT vergeten te vertellen, lagg komt heel erg vaak voor.

Maar als je dat allemaal voor lief neemt is het een geweldig spel, vooral de singleplayer.

En wat je vooral ook niet moet vergeten bij aankoop van een Ps3 is dat sommige games heel vaak vastlopen. En ja zelfs Mw2 loopt soms vast in het mp menu en heel soms ook midden in een potje...(en dat komt niet omdat de internet ineens wegvalt)

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

@ FrankDangerz, ik weet niet of je ooit Call of Duty 4 of 5 gespeeld hebt maar hier een aantal fouten die de makers in Mm2 (Ps3 versie) gelaten hebben of soms zelfs nog slechter:

-De host gaat er gemiddeld (ik heb het bijgehouden) 1 keer per potje uit, soms 2 keer en soms ook helemaal niet.

-En als dat gebeurd gaat het spel proberen een nieuwe host te zoeken en als je geluk hebt of een goede verbinding hebt is het geen probleem. Dan gaat het potje weer

-verder na een aantal seconden. Maar als er niemand een goede verbinding heeft moet je 1,5 tot 2 minuten wachten om vervolgens gewoon weer in het mp menu terug te komen.

-En wat ikzelf ook heel stom vind is dat er in Team Deathmatch maximaal 7500 punten te halen valt, dat is ongeveer 5 tot 7,5 minuten.

Maar als je dat allemaal voor lief neemt is het een geweldig spel, vooral de singleplayer.

En wat je vooral ook niet moet vergeten bij aankoop van een Ps3 is dat sommige games heel vaak vastlopen. En ja zelfs Mw2 loopt soms vast in het mp menu en heel soms ook midden in een potje...(en dat komt niet omdat de internet ineens wegvalt)

Hier moet ik eventjes op reageren, aangezien ik het vreemd vind dat ik helemaal geen van deze problemen heb bij mijn MW2 en PS3. De host gaat er inderdaad wel eens uit ja, maar ik kan gewoon 20 potjes door spelen zonder dat de host eruit gaat. Over het wachten als er geen goede verbinding is; dit duurt bij mij een paar seconden en dan gaat hij weer terug naar 'party'. Over het Team Deathmatch: er is ook een andere soort hè. Ik neem aan dat dit bij elke console zo is.

Over het vastlopen van de games. Dit heb ik héél soms. Ik denk dat het dan aan jou Playstation ligt. Af en toe staat de game wel eens vast ja, maar dit is meestal gewoon een foutje. Dat heb ik hetzelfde met mijn computer; de game loopt wel eens vast. Dat kan je denk ik niet vermijden.

Dat bijvoorbeeld delen verbranden binnen in de kast.

Met die piepjes als je hem opstart?

Heb je daar vaak last van met een PS3? Hoe voorkom ik het?

Dit was het geval met de 60GB Playstation 3 inderdaad. Dit kwam omdat er geen goede, of verkeerde koeler in zat, waardoor de Playstation de warmte niet kwijt kon. Dit is verholpen in de andere Playstations.

Daarnaast zijn er ook nieuwe Playstations, genaams Playstation 3 Slim. Deze zijn kleiner en beschikken over een groot geheugen tot wel 250GB! Zeker de moeite waard dus.

Geplaatst:

-En als dat gebeurd gaat het spel proberen een nieuwe host te zoeken en als je geluk hebt of een goede verbinding hebt is het geen probleem. Dan gaat het potje weer verder na een aantal seconden. Maar als er niemand een goede verbinding heeft moet je 1,5 tot 2 minuten wachten om vervolgens gewoon weer in het mp menu terug te komen.

-EDIT vergeten te vertellen, lagg komt heel erg vaak voor.

Ehh die problemen liggen aan jou PS3.

Ik heb nooit lagg, Freezes en als jij een goede open verbinding hebt kan jij gewoon de hosting over nemen dus dat ligt helemaal aan jezelf.

Hier moet ik eventjes op reageren, aangezien ik het vreemd vind dat ik helemaal geen van deze problemen heb bij mijn MW2 en PS3. De host gaat er inderdaad wel eens uit ja, maar ik kan gewoon 20 potjes door spelen zonder dat de host eruit gaat. Over het wachten als er geen goede verbinding is; dit duurt bij mij een paar seconden en dan gaat hij weer terug naar 'party'. Over het Team Deathmatch: er is ook een andere soort hè. Ik neem aan dat dit bij elke console zo is.

Over het vastlopen van de games. Dit heb ik héél soms. Ik denk dat het dan aan jou Playstation ligt. Af en toe staat de game wel eens vast ja, maar dit is meestal gewoon een foutje. Dat heb ik hetzelfde met mijn computer; de game loopt wel eens vast. Dat kan je denk ik niet vermijden.

Haha geen probleem. Komt denk ik omdat ik alleen maar TD doe. En het zou inderdaad best wel eens kunnen liggen aan mijn Ps3. Of misschien wel aan alle 40 gb modellen.

Bewerkt: door jeroen.engeler

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...