Jump to content

Playstation 3 kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke, dus als ik de Slim haal. ( via bol.com ) zou ik daar in principe niet echt problemen mee hebben, misschien een beetje met internet verbinding.

Dan heb ik waarschijnlijk dus een Playstation in huis, zo rond 10 maart :clown:

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FrankDangerz

25

• Kenny-Petrovic

12

• Hayte

8

• jeroen.engeler

5

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, dus als ik de Slim haal. ( via bol.com ) zou ik daar in principe niet echt problemen mee hebben, misschien een beetje met internet verbinding.

Goed zo, het zal vast niet teleur stellen vanwege de vele mogelijkheden van het apparaat. En als ik je nog een tip mag geven: koop of spaar voor een Full ht tv (of LED natuurlijk). Want spellen en films zien er zoveel mooier en scherper uit op een Full hd tv met een HDMI kabel dan een gewone LCD tv.

@Visser23; Dan ligt het echt aan mijn Ps3 helaas, damm dat ik dat weer heb.

@Kenny-Petrovic hieronder: Tja ik heb maar 8 games dus ruimte genoeg. En ik weet natuurlijk dat ik maar 40gb heb dus zet ik er niet teveel zooi op. En ik denk niet dat Sony er nu nog iets aan doet want hij is al twee jaar oud. Tenzij hij kapot gaat, wat ook niet zo moeilijk is trouwens. Enige wat je daarvoor hoeft te doen is hem andersom neerzetten.

Bewerkt: door jeroen.engeler

Probeer je lokale media markt eens,

Ik had mijn PS3 80Gig daar voor de standaart prijs alleen kreeg er nog een spel bij van de winkel die je gewoon uit de schappen mocht halen naar eigen keuze.

Volgens mij was dit geen aanbieding toen.

En je kan hem direct meenemen :*D

Of misschien wel aan alle 40 gb modellen.

Lijkt me ook sterk, ik heb namelijk ook een 40GB model :puh:

Ik heb de oude 80 gig versie en kom ruimte te kort hoe redden jullie dat met 40 gig? :engel:

Goed zo, het zal vast niet teleur stellen vanwege de vele mogelijkheden van het apparaat. En als ik je nog een tip mag geven: koop of spaar voor een Full ht tv (of LED natuurlijk). Want spellen en films zien er zoveel mooier en scherper uit op een Full hd tv met een HDMI kabel dan een gewone LCD tv.

@Visser23; Dan ligt het echt aan mijn Ps3 helaas, damm dat ik dat weer heb.

Bel eens naar sony en vraag of dit een oplosbaar probleem is en wat je er eventueel aan kan doen.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Geplaatst:

@jeroen.engeler:

Ik probeer eerst op mijn kamer uit (daar staat mijn tv (geen full HD) )

als dat bevalt hou ik hem daar, zoniet, dan doe ik de PS3 naar beneden. ( daar staat een full HD tv :clown: )

@Kenny-Petrovic:

Ik was van plan deze te kopen.

Omdat ie 120 GB heeft, en ik wil verder geen gedonder hebben met te weinig geheugen ofzo..

Is toch wel een goede keus? de slimline (A)?

Geplaatst:

Hier moet ik eventjes op reageren, aangezien ik het vreemd vind dat ik helemaal geen van deze problemen heb bij mijn MW2 en PS3. De host gaat er inderdaad wel eens uit ja, maar ik kan gewoon 20 potjes door spelen zonder dat de host eruit gaat. Over het wachten als er geen goede verbinding is; dit duurt bij mij een paar seconden en dan gaat hij weer terug naar 'party'. Over het Team Deathmatch: er is ook een andere soort hè. Ik neem aan dat dit bij elke console zo is.

Over het vastlopen van de games. Dit heb ik héél soms. Ik denk dat het dan aan jou Playstation ligt. Af en toe staat de game wel eens vast ja, maar dit is meestal gewoon een foutje. Dat heb ik hetzelfde met mijn computer; de game loopt wel eens vast. Dat kan je denk ik niet vermijden.

Haha geen probleem. Komt denk ik omdat ik alleen maar TD doe. En het zou inderdaad best wel eens kunnen liggen aan mijn Ps3. Of misschien wel aan alle 40 gb modellen.

Natuurlijk, het ligt totaal niet aan jouw internet ofzo, nee, ligt aan Sony, dúh

Kunnen we ons nu weer concentreren op de TSérs PS3 kwestie? (z'n naam kan ik niet eens vinden in de Topic Summary geval)

Op een "oude" tv ziet de PS3 er overigens ook niet bagger uit, en ik heb juist meer last van een Full HD monitor (of tv, maakt geen reet uit), omdat ik voor elk spel wat verschilt in resolutie de resolutie handmatig moet bijstellen, anders komt hij namelijk op 576i. En dat ziet er echt niet uit als je een halve centimeter van je scherm vandaan staat.

Geplaatst:

Natuurlijk, het ligt totaal niet aan jouw internet ofzo, nee, ligt aan Sony, dúh

Kunnen we ons nu weer concentreren op de TSérs PS3 kwestie? (z'n naam kan ik niet eens vinden in de Topic Summary geval)

Op een "oude" tv ziet de PS3 er overigens ook niet bagger uit, en ik heb juist meer last van een Full HD monitor (of tv, maakt geen reet uit), omdat ik voor elk spel wat verschilt in resolutie de resolutie handmatig moet bijstellen, anders komt hij namelijk op 576i. En dat ziet er echt niet uit als je een halve centimeter van je scherm vandaan staat.

Tja we hebben thuis een game router en met Cod heb ik altijd maximale connectie dus dan lijkt mij dat het inderdaad aan Sony ligt. En jou reactie voegt ook niks toe hieraan omdat hij niks vroeg over resoluties.

En FrankDangerz kijk zoals eerder gezegd gewoon eerst is rond in de buurt.

Geplaatst:

Natuurlijk, maximale connectie zegt alles over je verbinding. Maximale connectie staat natuurlijk gelijk aan maximum snelheid, NAT2, etc.

Had trouwens helemaal over z'n reactie heen gelezen, zag hem niet. Maar daar nu even antwoord op: 120 GB is zat, er is niks mis met de slimline. Alle kwaaltjes over de PS3 zijn óf verzonnen/gebasseerd op niet bestaande feiten óf die bestaan alleen bij de eerste 60GB versie.

Maar er is niks mis met dat pakket, al zou het misschien goedkoper in de stad kunnen zijn door acties o.i.d.

Een HD-ready tv (als die onder de 32'' is) volstaat ook al voldoende hoor, ik weet niet welke gamer hier met een vergrootglas op het scherm gaat zitten. Geef mij een ps3, een kleur tv, en een controller, en ik ben tevreden, ikzelf heb een half jaar gespeeld op een 15'' TV, gewoon met een Scart kabel. Ik kreeg zelfs reactie's dat het er nog best wel mooi uitzag ^.^

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Ja ik ga eerst ff kijken bij mij in de buurt, media markt bijvoorbeeld.

En ik ga deze week naar klasgenoot die ook een PS3 heeft, om eventjes te kijken hoe het er uit ziet enzo :D

En trouwens, de PS3 heeft toch de zelfde aansluiting als de PS2? Zelfde kabel die je in de TV doet :puh:?

Ik denk wel dat ik tevreden ben met de kwaliteit als ik de PS3 op mijn TV aansluit op m'n kamer (A)

Een HD-ready tv (als die onder de 32'' is) volstaat ook al voldoende hoor, ik weet niet welke gamer hier met een vergrootglas op het scherm gaat zitten. Geef mij een ps3, een kleur tv, en een controller, en ik ben tevreden, ikzelf heb een half jaar gespeeld op een 15'' TV, gewoon met een Scart kabel. Ik kreeg zelfs reactie's dat het er nog best wel mooi uitzag ^.^

Als je niet beter hebt gezien volstaat het inderdaad. Overigens zit er een verschil tussen een 32" tv waar je een paar meter vandaan zit en een 24" monitor waar je een halve meter vandaan zit ;)

Bij de PS3 zit standaard een tulp stekker (rood wit blauw geel) meegeleverd inclusief een Scart blokje (gaar rechthoek-achtig geval met een uitsteksel aan één kant en met über veel pinnetjes erin) (dezelfde kabels als bij de PS2 dus). Als je de "ultieme" HD ervaring wilt bereiken (dus alles boven gewone tv (wat 576i is) heb je een HDMI (High Defenition Multimedia Interface) kabel nodig, die je voor rond de 15-20 euro kan kopen in je plaatselijke electronica winkel.

Bewerkt: door Hayte

Oke ;)

Dus je kan het gewoon aansluiten aan een best wel oude TV?

( niet dat mijn TV oud is ) gewoon :7

EDIT:

Nog even een vraagje.

Het is toch makkelijk om internet aan te sluiten op de PS3?

Want ik zag op z'n filmpje dat je een internet aansluiting hebt, (op de achterkant van de PS3)

Maar ik heb draadloos internet, welke kabel moet ik in die aansluiting doen :$? (misschien is het dom dat ik dit vraag maarja :puh:)

En oja,

wat vinden jullie beter? over het algemeen: Xbox360 of PS3? (niet dat ik opeens de Xbox wil kopen maar gewoon een vraagje (A) )

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Oke ;)

Dus je kan het gewoon aansluiten aan een best wel oude TV?

( niet dat mijn TV oud is ) gewoon :7

EDIT:

Nog even een vraagje.

Het is toch makkelijk om internet aan te sluiten op de PS3?

Want ik zag op z'n filmpje dat je een internet aansluiting hebt, (op de achterkant van de PS3)

Maar ik heb draadloos internet, welke kabel moet ik in die aansluiting doen bloos.gif)

En oja,

wat vinden jullie beter? over het algemeen: Xbox360 of PS3? (niet dat ik opeens de Xbox wil kopen maar gewoon een vraagje (A) )

De PS3 kan ook een draadloze netwerkverbinding vinden :*D

Geplaatst:

Als je er een PS2 op aan kunt sluiten kan je er ook een PS3 op aansluiten.

Met draadloos internet hoef je geen kabels te gebruiken (daarom heet het ook draadloos internet ;)). Dan moet je in het XMB (dat grote kruis achtig menu geval) naar Systeem -> Internet INstellingen -> daar rondkijken (de benamingen weet ik daar namlijk niet uit m'n hoofd voor de NL versie :puh:)

En stel die vraag niet, anders wordt dit een fanboy war, zoals elk topic waar een post in staat met PS3 en XBox 360 in dezelfde zin.

Geplaatst:

Als je er een PS2 op aan kunt sluiten kan je er ook een PS3 op aansluiten.

Met draadloos internet hoef je geen kabels te gebruiken (daarom heet het ook draadloos internet ;)). Dan moet je in het XMB (dat grote kruis achtig menu geval) naar Systeem -> Internet INstellingen -> daar rondkijken (de benamingen weet ik daar namlijk niet uit m'n hoofd voor de NL versie :puh:)

En stel die vraag niet, anders wordt dit een fanboy war, zoals elk topic waar een post in staat met PS3 en XBox 360 in dezelfde zin.

Iedere console heeft zijn eigen voordelen een fanboy war is dus niet nodig.

De PS3 heefft zo zijn voordelen en de ¤box 360 ook :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...