Jump to content

Playstation 3 kopen

Recommended Posts

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FrankDangerz

25

• Kenny-Petrovic

12

• Hayte

8

• jeroen.engeler

5

Geplaatst: (bewerkt)

Haha :puh: oke.

Dank voor jullie hulp :tu:

Ik kan niet wachten :7

Mag je een PS3 halen van je moeder?

Ja een soort van.

Ze zei dat ze vandaag wou kijken, op bol.com wat ik wil kopen.

Maar ze zei ook dat het mijn geld is. ( ik krijg 50 euro van mijn ouders, de rest moet ik betalen :7 )

Maar het mag dus wel :)

EDIT: Alweer een vraagje, gewoon omdat ik het eventjes wil weten :cab: :

Hoe kun je zien of je internet snel genoeg is voor leuk te kunnen gamen online ? :) Met PS3 uiteraard.

Ik bedoel, waar kun je zien of je internet goed genoeg is?

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Ik weet niet precies waar of of je het ergens kan vinden. Wel weet ik dat het al vrij snel mogelijk is.

Voor zover ik weet heb ik thuis een redelijke huis-tuin-en-keuken internet verbinding en daarmee ondervind ik (nagenoeg) geen problemen tijdens het online spelen op de PS3.

Geplaatst:

Ik weet niet precies waar of of je het ergens kan vinden. Wel weet ik dat het al vrij snel mogelijk is.

Voor zover ik weet heb ik thuis een redelijke huis-tuin-en-keuken internet verbinding en daarmee ondervind ik (nagenoeg) geen problemen tijdens het online spelen op de PS3.

Oke, bedoel je met die vet-gedrukte zin dat: je al snel goed online kan gamen op PS3? Of bedoel je wat anders :7?

Geplaatst:

Oke, bedoel je met die vet-gedrukte zin dat: je al snel goed online kan gamen op PS3? Of bedoel je wat anders :7?

Hij bedoelt dat je al met een voor jou gevoel redelijk traag internet ook al online kan gamen. Maar je hebt voor online gaming op de PS3 geen hypersnelle glasvezel verbinding nodig.

Geplaatst:

Ben zaterdag bij een klasgenoot geweest, hij heeft ook een PS3.

Het ziet er allemaal mooi uit, en het is helemaal niet zo moeilijk. (de besturing)

Ik ben er wel van overtuigd, ik ga hem dus halen als m'n salaris binnen is :) Begin maart.

Heb net zitten kijken bij een game-winkel bij ons in de buurt, daar verkopen ze de Slim + 1 controller als voor 266,-

Dan koop ik MW2 er nog bij, maar die betalen m'n ouders.

Ik was van plan GTA IV als 2e spel te kopen, wat is nog meer een leuk spel, misschien beter dan GTA IV?

Geplaatst:

Ben zaterdag bij een klasgenoot geweest, hij heeft ook een PS3.

Het ziet er allemaal mooi uit, en het is helemaal niet zo moeilijk. (de besturing)

Ik ben er wel van overtuigd, ik ga hem dus halen als m'n salaris binnen is :) Begin maart.

Heb net zitten kijken bij een game-winkel bij ons in de buurt, daar verkopen ze de Slim + 1 controller als voor 266,-

Dan koop ik MW2 er nog bij, maar die betalen m'n ouders.

Ik was van plan GTA IV als 2e spel te kopen, wat is nog meer een leuk spel, misschien beter dan GTA IV?

Littlebigplanet geeft ook wel erg veel vermaak.

Het ziet er erg kinderachtig uit maar het kan o zo leuk zijn. (demo in playstation store gratis)

Killzone 2 zou je ook eens kunnen proberen (demo in playstation store gratis)

Misschien Saints Row 2?

Geplaatst:

Dat lijkt me een kwestie van smaak, kijk eens op het gamesoverzicht van Playstation en van wat je leuk lijkt zoek je reviews op en/of filmpjes op YouTube. Daarnaast kan je misschien bij anderen met een PS3 je licht opsteken of een spel bekijken.

Geplaatst:

Oké, ik zal eens kijken ;)

En ik heb nog een vraagje :$

Ik heb een bluetooth-stick, USB dingetje :puh:

Die kan je in de computer doen, en dan heeft je computer Bluetooth.

Ik heb ergens gelezen dat je ook iets met bluetooth kan doen op de PS3.

Wat kan ik met die stick allemaal doen? Voor de PS3 natuurlijk :)

Geplaatst:

Heb net het stof van de PS1 eraf geblazen :clown:

Ff kijken of het nog leuk is om te doen.. (stof blazen wel, maar het spelen van de PS1 niet :7)

De eerste 3 spellen die ik erin deed, liepen al vast in het laad scherm.

Maargoed, naar dat gehad te hebben vond ik een werkend spel.

En het ziet er echt lelijk uit, logisch, 't kwam uit 1999.

Hij deed het wel, en daar ging het een beetje om.

Een PS3 heeft zonder al die 'HD Shit' toch ook wel een goede kwaliteit? Op een niet al te groot beeld. :cab:

Geplaatst:

Heb net het stof van de PS1 eraf geblazen :clown:

Ff kijken of het nog leuk is om te doen.. (stof blazen wel, maar het spelen van de PS1 niet :7)

De eerste 3 spellen die ik erin deed, liepen al vast in het laad scherm.

Maargoed, naar dat gehad te hebben vond ik een werkend spel.

En het ziet er echt lelijk uit, logisch, 't kwam uit 1999.

Hij deed het wel, en daar ging het een beetje om.

Een PS3 heeft zonder al die 'HD Shit' toch ook wel een goede kwaliteit? Op een niet al te groot beeld. :cab:

Een PS3 heeft op een groot scherm ook een groot scherm ook goede kwaliteit ook al is het niet in HD.

Als jij een PS3 hebt kun je daar ook je oude PS1 spellen op spelen en je kan dan ook op de PS3 opslaan zonder memory card.

Geplaatst:

Ja natuurlijk. Alleen zal je vooral op grotere schermen het wel als blokkerig ervaren, maar "gelukkig" zijn er niet veel grote "oude" schermen.

Geplaatst:

Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken over de ruimte van je HDD, voor een paar euries kun je al een nieuwe HDD van bijv: 500gb. En als je hem eenmaal binnen hebt dan kun je hem in je PS3 monteren in slechts 10 minutjes.

Je hoeft je PS3 niet eens open te halen, aan de linker zijkant van je PS3 zit als het goed is een klepje, en die moet je opendoen. Daarachter zit je orginele HDD die met een paar schroefjes vast zit.

Je moet ook niet vergeten om een kopie van je HDD te maken op een kleine hardeschijf met bijv een USB ingang. ^_^

Hier heb je een tutorial. :bier:

Geplaatst:

Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken over de ruimte van je HDD, voor een paar euries kun je al een nieuwe HDD van bijv: 500gb. En als je hem eenmaal binnen hebt dan kun je hem in je PS3 monteren in slechts 10 minutjes.

Je hoeft je PS3 niet eens open te halen, aan de linker zijkant van je PS3 zit als het goed is een klepje, en die moet je opendoen. Daarachter zit je orginele HDD die met een paar schroefjes vast zit.

Je moet ook niet vergeten om een kopie van je HDD te maken op een kleine hardeschijf met bijv een USB ingang. ^_^

Hier heb je een tutorial. :bier:

Bij de PS3 Slimline moet het aan de onderkant, beetje jammer :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...