Jump to content

Playstation 3 kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Oké, ik zal eens kijken ;)

En ik heb nog een vraagje :$

Ik heb een bluetooth-stick, USB dingetje :puh:

Die kan je in de computer doen, en dan heeft je computer Bluetooth.

Ik heb ergens gelezen dat je ook iets met bluetooth kan doen op de PS3.

Wat kan ik met die stick allemaal doen? Voor de PS3 natuurlijk :)

PS3 heeft al bluetooth voor zeg maar draadloze toetsenborden en muisen(uit ervaring weet ik dat dat lukt met Apple en elk ander toetsenbord/muis met usb of bluetooth) maar soms heb je wel een dingetje voor afstandsbediening nodig. (niet van Sony de afstandsbediening)

Ik hoop dat je hier iets aan had ;)

ff offtopic: Waarom loopt iedereen te zeuren dat een 60 gig piept (ik heb er een en die doet dat niet) en hij wordt niet bloedheet ofzo.

Groeten, Ricorvs

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FrankDangerz

25

• Kenny-Petrovic

12

• Hayte

8

• jeroen.engeler

5

Geplaatst:

Dank jullie allemaal voor de reacties :)

Ik heb nog een vraag:

Ik weet dat Ps3 controllers nogal duur zijn. Kan ik een Ps2 Controller op m'n Ps3 aansluiten? Want een vriend (die tegenover mij woont heeft een Ps2)

Dan kan hij zijn controller meenemen en hier spelen.. is dit mogelijk met zijn Ps2 controller? :clown:

Geplaatst:

Ik heb nog een vraag:

Ik weet dat Ps3 controllers nogal duur zijn. Kan ik een Ps2 Controller op m'n Ps3 aansluiten? Want een vriend (die tegenover mij woont heeft een Ps2)

Dan kan hij zijn controller meenemen en hier spelen.. is dit mogelijk met zijn Ps2 controller? :clown:

Das niet mogelijk.

Simpelweg omdat je hem nergens kan inpluggen. :7

Geplaatst:

het valt best mee, de prijs van een ps3 controller.

Voor een normale controller betaal je 30 euro, wil je echter de vibrator (dual schock) functie erbij, dan betaal je wel 60 euro.

Zelf raad ik de dual schok aan, die zijn zwaarder, wat ik fijner vind, en de tril functie (aan beide kanten (dual) ) werkt ook erg goed, en is lekker bij shooters enso.

Even wat geld betalen, maar die dingen gaan, zelfs als ze je de hele kamer door smijt, erg lang mee.

Geplaatst:

Ik heb nog een vraag:

Das niet mogelijk.

Dat kan dus wel.

Voor ong €15,- kan je al een converter kopen,

Deze kost €22,- Klik

Geplaatst:

Voor een normale controller betaal je 30 euro, wil je echter de vibrator (dual schock) functie erbij, dan betaal je wel 60 euro.

Zelf raad ik de dual schok aan, die zijn zwaarder, wat ik fijner vind, en de tril functie (aan beide kanten (dual) ) werkt ook erg goed, en is lekker bij shooters enso.

Even wat geld betalen, maar die dingen gaan, zelfs als ze je de hele kamer door smijt, erg lang mee.

Ze zijn helemaal niet schokbestendig :t en ik kan het weten :puh:

Geplaatst:

Ik heb nog een vraag:

Das niet mogelijk.

Dat kan dus wel.

Voor ong €15,- kan je al een converter kopen,

Deze kost €22,- Klik

Waaat dat is echt handig !. Ik heb nog 2 ps2 controllers hier liggen en ik vond het altijd al zonde dat ik ze niet kon gebruiken. Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Een probleempje is wel. dat de ps2 controllers geen ps knop in het midden hebben. Hoe moet je het activeren ? :{

Geplaatst:

Waaat dat is echt handig !. Ik heb nog 2 ps2 controllers hier liggen en ik vond het altijd al zonde dat ik ze niet kon gebruiken. Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Een probleempje is wel. dat de ps2 controllers geen ps knop in het midden hebben. Hoe moet je het activeren ? :{

Dat kan dus helaas niet.

Maar de PS3 controllers liggen mij veel beter in de hand dan die van de PS2 ^_^

Geplaatst:

Ze zijn helemaal niet schokbestendig :t en ik kan het weten :puh:

Ik smijt ze ook door de kamer, maar natuurlijk niet tegen een betonnen muur aan ofzo :puh:

Gewoon keihard op de bank, die hem dan weer terug veert tegen de deur aan, waardoor die weer vlak bij mij ligt :D

Geplaatst:

Ik smijt ze ook door de kamer, maar natuurlijk niet tegen een betonnen muur aan ofzo :puh:

Gewoon keihard op de bank, die hem dan weer terug veert tegen de deur aan, waardoor die weer vlak bij mij ligt :D

die deur? :bonk:

Geplaatst:

Jonkss, ik heb een Ps3 slim! :D :D

Echt vett !

PSN voor wie me wil toevoegen: Frenky-curls

Zeg trouwens wel ff wie je bent van het forum ;)

Ik speel Mw2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...