ricovs Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Oké, ik zal eens kijken En ik heb nog een vraagje :$ Ik heb een bluetooth-stick, USB dingetje Die kan je in de computer doen, en dan heeft je computer Bluetooth. Ik heb ergens gelezen dat je ook iets met bluetooth kan doen op de PS3. Wat kan ik met die stick allemaal doen? Voor de PS3 natuurlijk PS3 heeft al bluetooth voor zeg maar draadloze toetsenborden en muisen(uit ervaring weet ik dat dat lukt met Apple en elk ander toetsenbord/muis met usb of bluetooth) maar soms heb je wel een dingetje voor afstandsbediening nodig. (niet van Sony de afstandsbediening) Ik hoop dat je hier iets aan had ff offtopic: Waarom loopt iedereen te zeuren dat een 60 gig piept (ik heb er een en die doet dat niet) en hij wordt niet bloedheet ofzo. Groeten, Ricorvs Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Dank jullie allemaal voor de reacties Ik heb nog een vraag: Ik weet dat Ps3 controllers nogal duur zijn. Kan ik een Ps2 Controller op m'n Ps3 aansluiten? Want een vriend (die tegenover mij woont heeft een Ps2) Dan kan hij zijn controller meenemen en hier spelen.. is dit mogelijk met zijn Ps2 controller? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Dank jullie allemaal voor de reacties Ik heb nog een vraag: Ik weet dat Ps3 controllers nogal duur zijn. Kan ik een Ps2 Controller op m'n Ps3 aansluiten? Want een vriend (die tegenover mij woont heeft een Ps2) Dan kan hij zijn controller meenemen en hier spelen.. is dit mogelijk met zijn Ps2 controller? Das niet mogelijk. Simpelweg omdat je hem nergens kan inpluggen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 het valt best mee, de prijs van een ps3 controller. Voor een normale controller betaal je 30 euro, wil je echter de vibrator (dual schock) functie erbij, dan betaal je wel 60 euro. Zelf raad ik de dual schok aan, die zijn zwaarder, wat ik fijner vind, en de tril functie (aan beide kanten (dual) ) werkt ook erg goed, en is lekker bij shooters enso. Even wat geld betalen, maar die dingen gaan, zelfs als ze je de hele kamer door smijt, erg lang mee. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Dank jullie allemaal voor de reacties Ik heb nog een vraag: Ik weet dat Ps3 controllers nogal duur zijn. Kan ik een Ps2 Controller op m'n Ps3 aansluiten? Want een vriend (die tegenover mij woont heeft een Ps2) Dan kan hij zijn controller meenemen en hier spelen.. is dit mogelijk met zijn Ps2 controller? Das niet mogelijk. Simpelweg omdat je hem nergens kan inpluggen. Dat kan dus wel. Voor ong €15,- kan je al een converter kopen, Deze kost €22,- Klik Reageren
Tomeken Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 het valt best mee, de prijs van een ps3 controller. Voor een normale controller betaal je 30 euro, wil je echter de vibrator (dual schock) functie erbij, dan betaal je wel 60 euro. Zelf raad ik de dual schok aan, die zijn zwaarder, wat ik fijner vind, en de tril functie (aan beide kanten (dual) ) werkt ook erg goed, en is lekker bij shooters enso. Even wat geld betalen, maar die dingen gaan, zelfs als ze je de hele kamer door smijt, erg lang mee. Ze zijn helemaal niet schokbestendig en ik kan het weten Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Dank jullie allemaal voor de reacties Ik heb nog een vraag: Ik weet dat Ps3 controllers nogal duur zijn. Kan ik een Ps2 Controller op m'n Ps3 aansluiten? Want een vriend (die tegenover mij woont heeft een Ps2) Dan kan hij zijn controller meenemen en hier spelen.. is dit mogelijk met zijn Ps2 controller? Das niet mogelijk. Simpelweg omdat je hem nergens kan inpluggen. Dat kan dus wel. Voor ong €15,- kan je al een converter kopen, Deze kost €22,- Klik Waaat dat is echt handig !. Ik heb nog 2 ps2 controllers hier liggen en ik vond het altijd al zonde dat ik ze niet kon gebruiken. Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Een probleempje is wel. dat de ps2 controllers geen ps knop in het midden hebben. Hoe moet je het activeren ? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Waaat dat is echt handig !. Ik heb nog 2 ps2 controllers hier liggen en ik vond het altijd al zonde dat ik ze niet kon gebruiken. Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Een probleempje is wel. dat de ps2 controllers geen ps knop in het midden hebben. Hoe moet je het activeren ? Dat kan dus helaas niet. Maar de PS3 controllers liggen mij veel beter in de hand dan die van de PS2 Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 het valt best mee, de prijs van een ps3 controller. Voor een normale controller betaal je 30 euro, wil je echter de vibrator (dual schock) functie erbij, dan betaal je wel 60 euro. Zelf raad ik de dual schok aan, die zijn zwaarder, wat ik fijner vind, en de tril functie (aan beide kanten (dual) ) werkt ook erg goed, en is lekker bij shooters enso. Even wat geld betalen, maar die dingen gaan, zelfs als ze je de hele kamer door smijt, erg lang mee. Ze zijn helemaal niet schokbestendig en ik kan het weten Ik smijt ze ook door de kamer, maar natuurlijk niet tegen een betonnen muur aan ofzo Gewoon keihard op de bank, die hem dan weer terug veert tegen de deur aan, waardoor die weer vlak bij mij ligt Reageren
TomFurga Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik smijt ze ook door de kamer, maar natuurlijk niet tegen een betonnen muur aan ofzo Gewoon keihard op de bank, die hem dan weer terug veert tegen de deur aan, waardoor die weer vlak bij mij ligt die deur? Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Half 1 ga ik naar de stad met me Pa. Om een slim + MW2 te kopen Daaaaammnn Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ze worden gratis want ik ga Sony opblazen :$ koop toch een xdoos Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Nu van gedachte veranderen? Dacht het niet Het wordt sowieso een speelstation Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ze worden gratis want ik ga Sony opblazen :$ koop toch een xdoos Argumenten? Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Jonkss, ik heb een Ps3 slim! :D Echt vett ! PSN voor wie me wil toevoegen: Frenky-curls Zeg trouwens wel ff wie je bent van het forum Ik speel Mw2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.