Jump to content

s.w.a.t.

Recommended Posts

Geplaatst:

staat er ook ergens anders een s.w.a.t. tank kan je hem ook met 6 sterren wanted krijgen of moet je dan alle politie misies hebben gedaan weet iemand dit :?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, die komt alleen in die éne missie voor. Je kunt hem daarna alleen nog maar met Mods, Trainers, Carspawners of Garage Editors krijgen.

Bewerkt: door Albert03
Geplaatst: (bewerkt)

Die zijn er niet op de Xbox, dus mods of trainers heb je niet nodig voor dit voertuig.

In de laatste missie kun je het voertuig bemachtigen door hem naar je Savehouse te brengen en vervolgens op te slaan. Ik heb het dus over de missie End of the Line waarin je dit voertuig kunt stelen, succes ermee.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Geplaatst:

Nou ik zette hem dus in mijn garage en liep het savehouse binnen, maar ik kon hem niet opslaan.... :-( Dus hopen dat jij hem wel kan opslaan :*D

Geplaatst:

Nou ik zette hem dus in mijn garage en liep het savehouse binnen, maar ik kon hem niet opslaan.... :-( Dus hopen dat jij hem wel kan opslaan :*D

Tijdens een missie kan je het spel niet opslaan.

Je moet hem dus in je garage zetten en dan zelfmoord plegen dan heb je de missie gefaald en dan moet je saven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...