Jump to content

TRX, Mw2 en OF:DR

Recommended Posts

Geplaatst:

Een tijdje geleden toen ik me heel erg verveelde heb ik paint maar is opgestart. Toen had ik de lijst van Call of Duty 4 & 5 stats gemaakt en ook het plaatje hieronder. Wat vinden jullie hiervan? Compleet gemaakt met de normale paint die standaard op iedere pc zit. Ik was er ongeveer 3 uur mee bezig in totaal, komt vooral omdat dit de eerste keer was dat ik paint gebruik. Ik heb ook geen Photoshop helaas want anders zou ik paint natuurlijk nooit gebruiken. Zeg ook als je het helemaal niks vind, het kon uiteraard nog wel wat mooier.

mw2ofdrentraxxaserevogt.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:

Je hebt dit met paint gemaakt, en ik vind het helemaal niet zo slecht.

Alleen al dat witte onderin vind ik er niet zo bij passen.

Maar ik vind het niet verkeerd, ik geef je een 6.2/10 ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Het mag wel zo knap zijn, maar ik vind het resultaat helaas niet zo mooi.. Te pixelerig en te veel wit

2/10

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

Het mag wel zo knap zijn, maar ik vind het resultaat helaas niet zo mooi.. Te pixelerig en te veel wit

2/10

Haha geen probleem. Als je photoschop gewend bent is dit inderdaad niet echt mooi. Maar het is nogal een heel groot karwei om met paint de kleuren mooi in elkaar over te laten lopen. Maar ik kan het eens proberen en misschien lukt het ook wel is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...