grandtheftauto... Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 hi zoals de titel luidt: al een getunde auto voor dat je hem tuned. daar bedoel ik mee als je een auto pakt dat hij al een spoiler of twist wielen heeft kan dat? dus niet dat ik een sultan heb die ik eerst nog moet /tune. Bedankt Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Misschien ergens een foute code bij OnVehicleSpawn of OnVehicleStreamIn? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Bovenaan: new sultan; OnGameModeInit: sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // sultan Coords veranderen natuurlijk OnPlayerEnterVehicle: if (vehicleid == sultan) { AddVehicleComponent(sultan, 1010); //nitro } Nitro kan je natuurlijk veranderen naar een ander component>hier< zijn ze te vinden je kan ook gewoon meer als 1 doen natuurlijk. ~Shotyoudie Bewerkt: 12 februari 2010 door shotyoudie Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) wow bedankt! maar kan je ook iets doen dat ze allemaal die wielen hebben? dus niet telkens new blablabla; en dan bij enter vehicle Bewerkt: 12 februari 2010 door Rockline Reageren
Wanted Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Bij OnPlayerEnterVehicle: if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560) // 560 is het ID van een sultan { AddVehicleComponent(sultan, 1010); //nitro } Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Bij OnPlayerEnterVehicle: if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560) // 560 is het ID van een sultan { AddVehicleComponent(sultan, 1010); //nitro } maar als ik 560 schrijf gaat hij bij alle sutans dat doen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) new Sultan; public OnGameModeInit(){ Sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); TuneCar(Sultan); return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Ook een mogelijkheid. Zo is je auto al getuned voordat je erin stapt. Bewerkt: 12 februari 2010 door Remi-X Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 new Sultan; public OnGameModeInit(){ Sultan = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); TuneCar(Sultan); return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Ook een mogelijkheid. Zo is je auto al getuned voordat je erin stapt. kan je ook bij ze allemaal sultan schrijven? dus kan dat als je overal sultan schrijft dat hij alle autos ook die banden geeft? Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Nee enkel als je het bijvoorbeeld zo doet: #define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans new Sultan[MAX_SULTANS]; public OnGameModeInit(){ { Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0 Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++) { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } EDIT: even die for van MAX_HOUSES weggehaald behoorde tot mijn huis systeem en kopieerde even de for daaruit. Bewerkt: 12 februari 2010 door megadreams Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) #define MAX_SULTANS 10 //10 veranderen naar het aantal dat jij hebt new Sultan[MAX_SULTANS]; public OnGameModeInit(){ Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); ... Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); for(new s=0; s<MAX_SULTANS; s++) { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Dat is dus dat je een array met een aangegeven grootte maakt. Moet werken. Wat je ook kan proberen is het volgende, maar ik ben er niet zeker van of het werkt. Voordeel van het volgende is, is dat je niet hoeft te tellen hoeveel Sultans je hebt. new Sultan[]; //Deze regel is dus anders public OnGameModeInit(){ Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); ... Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); for(new s=0; s<sizeof(Sultan); s++) //Deze regel is dus anders { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } EDIT @ Hierboven: Plofhoofd die je bent! Je was net wat eerder, maar we hebben precies hetzelfde Bewerkt: 12 februari 2010 door Remi-X Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 #define MAX_SULTANS 10 //10 veranderen naar het aantal dat jij hebt new Sultan[MAX_SULTANS]; public OnGameModeInit(){ Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); ... Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); for(new s=0; s<MAX_SULTANS; s++) { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Dat is dus dat je een array met een aangegeven grootte maakt. Moet werken. Wat je ook kan proberen is het volgende, maar ik ben er niet zeker van of het werkt. Voordeel van het volgende is, is dat je niet hoeft te tellen hoeveel Sultans je hebt. new Sultan[]; //Deze regel is dus anders public OnGameModeInit(){ Sultan[0] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[1] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); Sultan[2] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); ... Sultan[9] = AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); for(new s=0; s<sizeof(Sultan); s++) //Deze regel is dus anders { TuneCar(Sultan[s]); } return 1; } stock TuneCar(vehid){ AddVehicleComponent(vehid, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(vehid, 1084); //"Trance" velgen //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } EDIT @ Hierboven: Plofhoofd die je bent! OMG!!!! mijn god, dat is teneerste veel te veel werk ik heb nu al 456 vehicles Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Er is een snellere manier van wijzigen: Je drukt op Edit en dan Replace je voert in het eerste vakje dit in: AddStaticVehicle(560 en in het tweede: Sultan[0] = AddStaticVehicle(560 je zal alleen bij elke nog het getal moeten verhogen. of je gebruikt deze code: #define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans public OnGameModeInit(){ { AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0 AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan TuneSultan(); return 1; } stock TuneSultan(){ for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++) { if(GetVehicleModel(s) == 560){ AddVehicleComponent(s, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(s, 1084); //"Trance" velgen } } //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } Bewerkt: 12 februari 2010 door megadreams Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Er is een snellere manier van wijzigen: Je drukt op Edit en dan Replace je voert in het eerste vakje dit in: AddStaticVehicle(560 en in het tweede: Sultan[0] = AddStaticVehicle(560 je zal alleen bij elke nog het getal moeten verhogen. of je gebruikt deze code: #define MAX_SULTANS 2 // verhoog het als er een sultan bijkomt. - nu zijn er 2 sultans public OnGameModeInit(){ { AddStaticVehicle(560,0,0,0,0,0,0); // Begin altijd bij 0 AddStaticVehicle(560,10,0,0,0,0,0); // Tweede voorbeeld sultan TuneSultan(); return 1; } stock TuneSultan(){ for(new s = 0; s< MAX_SULTANS; s++) { if(GetVehicleModel(s) == 560){ AddVehicleComponent(s, 1010); //Voor nitro dus AddVehicleComponent(s, 1084); //"Trance" velgen } } //Meer component id's: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID } ok dan doe ik dat Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 (bewerkt) ok Bewerkt: 21 februari 2010 door Rockline Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.