mijn22 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 hallo allemaal, kan iemand misschien een download link zetten of zeggen waar hij te downloaden is ik bedoel deze:::: \alvast bedankt en succes :tu: :tu: Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Misschien eens bij de beschrijving van het filmpje kijken? Klik voor de link. Onderwerp verplaatst naar de Modding Fora, aangezien het niet het originele spel betreft. Reageren
mijn22 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Misschien eens bij de beschrijving van het filmpje kijken? Klik voor de link. Onderwerp verplaatst naar de Modding Fora, aangezien het niet het originele spel betreft. he dankje man :tu: :tu: :tu: namelijk hij werkte eerst niet :Y sorry maar deze download link bevat alleen maar foto's :{ :{ dus als iemand anders een betere link heeft zend ff en weer succes :tu: >>> Door Beagle: Niet dubbelposten, en als je een mod zoekt graag in dit topic posten :tu: .<<< Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Misschien eens bij de beschrijving van het filmpje kijken? Klik voor de link. Onderwerp verplaatst naar de Modding Fora, aangezien het niet het originele spel betreft. he dankje man :tu: :tu: :tu: namelijk hij werkte eerst niet :Y sorry maar deze download link bevat alleen maar foto's :{ :{ dus als iemand anders een betere link heeft zend ff en weer succes :tu: >>> Door Beagle: Niet dubbelposten, en als je een mod zoekt graag in dit topic posten :tu: .<<< De download link bevat niet alleen maar foto's, het bestand bevat een readme die uitlegt hoe je de bus installeert. Ook zitten er 2 bestanden in, een .dff en .txd bestand. Deze moet je vervangen met het origineel, bekijk deze tutorial eens: >Tutorial< Reageren
mijn22 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 hé maar ik heb hem toch ook gedownload, en ik kreeg allen foto's :duh: dus nu snap ik het niet meer :? Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Rustig blijven, niet stressen.. Als je niet weet hoe je zoiets moet installeren, is het misschien handig om eens de raad van Revolution-Designer op te volgen door de tutorial waarnaar hij linkte, te gaan lezen. Je kunt dingen vaker downloaden, dus probeer dat eens. Reageren
mijn22 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Rustig blijven, niet stressen.. Als je niet weet hoe je zoiets moet installeren, is het misschien handig om eens de raad van Revolution-Designer op te volgen door de tutorial waarnaar hij linkte, te gaan lezen. Je kunt dingen vaker downloaden, dus probeer dat eens. dat heb ik al gedaan en het is gelukt :D en ook stom om daar eerst niet aan te denken :schater: dus sorry _O_ en PS,, heeft iemand dan ook en idee dat er ook en Twents van is gemaakt. foto's zijn er :klap: en het liefst het nummer 12 en met de tekst Groot Driene Bewerkt: 12 februari 2010 door mijn22 Reageren
XTCVingang Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 (bewerkt) haha wel grappig, ik heb deze mod getextured, nooit gedacht dat t zo populair werd. ik had hem hier ook geupload om te downloaden maar hij werd verwijderd ofzo.. 2 jaar geleden ofzo. Bewerkt: 17 juli 2010 door XTCVingang Reageren
Fezz Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Rustig blijven, niet stressen.. Als je niet weet hoe je zoiets moet installeren, is het misschien handig om eens de raad van Revolution-Designer op te volgen door de tutorial waarnaar hij linkte, te gaan lezen. Je kunt dingen vaker downloaden, dus probeer dat eens. dat heb ik al gedaan en het is gelukt :D en ook stom om daar eerst niet aan te denken :schater: dus sorry _O_ en PS,, heeft iemand dan ook en idee dat er ook en Twents van is gemaakt. foto's zijn er :klap: en het liefst het nummer 12 en met de tekst Groot Driene Ook hengeloer. Ook groot-drieneer. =D Reageren
LSDesign Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 haha wel grappig, ik heb deze mod getextured, nooit gedacht dat t zo populair werd. ik had hem hier ook geupload om te downloaden maar hij werd verwijderd ofzo.. 2 jaar geleden ofzo. Waarom werd ie verwijderd dan? Had je geen toestemming (of bewijs) van de originele maker gekregen om hem te mogen uploaden dan? OnbekendeIV is trouens ook bezig met zo'n Conexxion bus bus op dit op dit moment . Zoek maar eens in de Modding Showroom . Misschien kan jij hem helpen met de textures. Reageren
Kratod Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 In plaats een rvachtwagen of iets als dat te moten. Waarom moten ze in godsnaam geen bus ?! MVG. Kratod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.