dmbekker Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 hoi, ik zie wel eens als ik op een c&r server zit dat iemand in een rijd (dus niet de bijrijder) schiet maar hoe je dit als je de bijrijder bent doe je dit met "H" maar hij de je het als je zelf rijd Reageren
007 Harings Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 hoi, ik zie wel eens als ik op een c&r server zit dat iemand in een rijd (dus niet de bijrijder) schiet maar hoe je dit als je de bijrijder bent doe je dit met "H" maar hij de je het als je zelf rijd Zover ik weet kan je alleen maar lings en rechts schieten zoals in de Singleplayer game Reageren
dmbekker Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 hoi, ik zie wel eens als ik op een c&r server zit dat iemand in een rijd (dus niet de bijrijder) schiet maar hoe je dit als je de bijrijder bent doe je dit met "H" maar hij de je het als je zelf rijd Zover ik weet kan je alleen maar lings en rechts schieten zoals in de Singleplayer game hoe Reageren
Basssss Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Q of E en dan gewoon schieten, let wel op dat op deze manier schieten in sommige servers verboden is. Dus lees wel eventjes goed de regels voor voordat je dit doet. Reageren
007 Harings Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Q of E en dan gewoon schieten En als het niet zo is DMbeker kan je het nog altijd instellen bij de opties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.