Jump to content

Nieuwe pc


Foempie6

Recommended Posts

Dat is een quadcore, te zien aan het getal wat achter x staat. Zo is x2 een Dual-, x3 een Triple-, en x4 dus een Quad-Core

Overigens niet één van de beste quad cores van dit moment, als ik eerlijk moet zijn.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een quadcore, te zien aan het getal wat achter x staat. Zo is x2 een Dual-, x3 een Triple-, en x4 dus een Quad-Core

Overigens niet één van de beste quad cores van dit moment, als ik eerlijk moet zijn.

Knap dat je dat kan zien aan alleen de architectuur. geen kloksnelheid niets staat erbij.

De athlon II x4 serie is een geweldige serie voor budget systemen en presteert nog zeer behoorlijk in games. Dat het geen quadcore is van 300+ euro zegt niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een quadcore, te zien aan het getal wat achter x staat. Zo is x2 een Dual-, x3 een Triple-, en x4 dus een Quad-Core

Overigens niet één van de beste quad cores van dit moment, als ik eerlijk moet zijn.

Knap dat je dat kan zien aan alleen de architectuur. geen kloksnelheid niets staat erbij.

De athlon II x4 serie is een geweldige serie voor budget systemen en presteert nog zeer behoorlijk in games. Dat het geen quadcore is van 300+ euro zegt niets.

Ik zie nergens staan dat hij slecht is, alleen dat hij niet één van de betere is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een quadcore, te zien aan het getal wat achter x staat. Zo is x2 een Dual-, x3 een Triple-, en x4 dus een Quad-Core

Overigens niet één van de beste quad cores van dit moment, als ik eerlijk moet zijn.

Knap dat je dat kan zien aan alleen de architectuur. geen kloksnelheid niets staat erbij.

De athlon II x4 serie is een geweldige serie voor budget systemen en presteert nog zeer behoorlijk in games. Dat het geen quadcore is van 300+ euro zegt niets.

Ik zie nergens staan dat hij slecht is, alleen dat hij niet één van de betere is.

Zou ik er Gta4 Goed op kunnen draaien? Goed= gelijk welke resolutie, no lagg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...