Foempie6 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 hallo iedereen , Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen maar ik ben niet zeker welke 'core' het is... Dit is de processor van de pc:amd athlonII x4 Kan iemand me helpen? Groetjes, Foempie6 Reageren
Hayte Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Dat is een quadcore, te zien aan het getal wat achter x staat. Zo is x2 een Dual-, x3 een Triple-, en x4 dus een Quad-Core Overigens niet één van de beste quad cores van dit moment, als ik eerlijk moet zijn. Bewerkt: 12 februari 2010 door Hayte Reageren
QinX Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Dat is een quadcore, te zien aan het getal wat achter x staat. Zo is x2 een Dual-, x3 een Triple-, en x4 dus een Quad-Core Overigens niet één van de beste quad cores van dit moment, als ik eerlijk moet zijn. Knap dat je dat kan zien aan alleen de architectuur. geen kloksnelheid niets staat erbij. De athlon II x4 serie is een geweldige serie voor budget systemen en presteert nog zeer behoorlijk in games. Dat het geen quadcore is van 300+ euro zegt niets. Reageren
Hayte Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Dat is een quadcore, te zien aan het getal wat achter x staat. Zo is x2 een Dual-, x3 een Triple-, en x4 dus een Quad-Core Overigens niet één van de beste quad cores van dit moment, als ik eerlijk moet zijn. Knap dat je dat kan zien aan alleen de architectuur. geen kloksnelheid niets staat erbij. De athlon II x4 serie is een geweldige serie voor budget systemen en presteert nog zeer behoorlijk in games. Dat het geen quadcore is van 300+ euro zegt niets. Ik zie nergens staan dat hij slecht is, alleen dat hij niet één van de betere is. Reageren
Foempie6 Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Dat is een quadcore, te zien aan het getal wat achter x staat. Zo is x2 een Dual-, x3 een Triple-, en x4 dus een Quad-Core Overigens niet één van de beste quad cores van dit moment, als ik eerlijk moet zijn. Knap dat je dat kan zien aan alleen de architectuur. geen kloksnelheid niets staat erbij. De athlon II x4 serie is een geweldige serie voor budget systemen en presteert nog zeer behoorlijk in games. Dat het geen quadcore is van 300+ euro zegt niets. Ik zie nergens staan dat hij slecht is, alleen dat hij niet één van de betere is. Zou ik er Gta4 Goed op kunnen draaien? Goed= gelijk welke resolutie, no lagg Reageren
Hayte Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) Zou ik er Gta4 Goed op kunnen draaien? Goed= gelijk welke resolutie, no lagg Je zal hem denk ik rond Medium kunnen draaien, afhankelijk van je grafische kaart. Bewerkt: 13 februari 2010 door Hayte Reageren
Foempie6 Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Zou ik er Gta4 Goed op kunnen draaien? Goed= gelijk welke resolutie, no lagg Je zal hem denk ik rond Medium kunnen draaien, afhankelijk van je grafische kaart. Nvidia gt240 1gb ram Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Dat wordt dus Low-Medium. Wil je hoge instellingen, dan zul je een betere videokaart moeten kopen. Mvg, Flitskikker Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 die is gelijk aan een 9600 word dus wel medium, maar ligt er aan welke resolutie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.