Vercetti24 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik was een beetje door het internet aan het surfen en toen vond ik dit: Klik en dit: Klik Dit lijken me best wel betrouwbare bronnen. Wat denken julie ervan? Zou CoD 7 zich in Vietnam afspelen? Ik hoop van wel, er zijn niet genoeg Vietnam oorlog games (waarschijnlijk omdat Amerikanen die oorlog verloren ).
007 Harings Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ja dat zou best wel eens kunnen insidegamer is een betroubware site maar je kan nooit zeker weten het kan ook rodels zijn maar dat kan niemand weten totdat er defenitieve uitleg is van de CoD zelf
End Of The Riot Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ze zeggen dat elke nieuwe Call Of Duty zich in Vietnam gaat afspelen dat dachten ze ook bij Modern Warfare 2, maar dat was ook niet zo.
Gijsso Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Moet je eens naar een paar belangrijke dingen kijken. Er staat in de titel al wellicht en het is ergens in mei gepubliceerd. Waarschijnlijk doet Treyarch het nooit meer omdat het toch altijd wordt afgekraakt. Lijkt me ook niet echt leuk, maar als dit toch waar is, het heeft dan wel een vette setting.
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ben benieuwd merk het vanzelf wel wat de volgende call of duty word.
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik hoop dat de volgende COD Modern Warfare 3 is
Djmaddox Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik hoop dat de volgende COD Modern Warfare 3 is Ik had ergens gelezen dat het niet MW3 zou gaan heten en dat het in Vietnam zou afspelen. Tweakers is toch wel redelijk betrouwbaar.
Vercetti24 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Moet je eens naar een paar belangrijke dingen kijken. Er staat in de titel al wellicht en het is ergens in mei gepubliceerd. Waarschijnlijk doet Treyarch het nooit meer omdat het toch altijd wordt afgekraakt. Lijkt me ook niet echt leuk, maar als dit toch waar is, het heeft dan wel een vette setting. Ik heb ook nergens gezegd dat het bevestigd was. ik weet dat het maar een gerucht is en dat het best wel oud is, maar dat lijkt me toch wel waarschijnlijk, want veel mensen hebben al genoeg van WWII en onze tijd is al bezet door MW, dan blijft nog Vitnam oorlog over (ik denk niet dat mensen zin in WWI hebben). Ik hoop dat het waar is, ik heb echt zin in een CoD in Vietnam. Bewerkt: 12 februari 2010 door Vercetti24
Rinaldootje Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Nam? Zeker dan is het er wel eentje die ik haal. Echt de laatste geweldige Vietnam oorlog game was Battlefield: Vietnam. Maar zoals het eigenlijk bij iedere game is, Tijd zal het ons vertellen.
Djmaddox Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik hoop trouwens niet dat ze het zo afraffelen als bij MW2 en ik hoop dat er bij de volgende Call Of Duty DETICATED SERVERS ZIJN!
Vercetti24 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik hoop trouwens niet dat ze het zo afraffelen als bij MW2 en ik hoop dat er bij de volgende Call Of Duty DETICATED SERVERS ZIJN! Als Treyach IW nu niet gaat naapen dan komt alles wel goed (denk ik, ik vertrouw treyach nog steeds niet).
NickOwnage Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Ik hoop dat de volgende COD Modern Warfare 3 is Als het MW3 wordt ga ik hem niet kopen. Ik denk zo van verzin iets nieuws.. CoD 7 Vietnam, zie ik wel zitten.
Wienish Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Is het niet wat vroeg om nu al te gaan speculeren over een volgende Call of Duty? 't Is toch echt nog maar net 3 maanden (december 1, januari 2, februari 3, drie maanden dus) geleden dat MW2 uitkwam. Bovendien wordt er ook al geschreven over de Playstation 4, Playstation 5, Xbox 460, Xbox 720, Nintendo Wii 3 en weet ik wat al niet meer op het internet.
Forumrunner Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Ik hoop dat de volgende COD Modern Warfare 3 is Als het MW3 wordt ga ik hem niet kopen. Ik denk zo van verzin iets nieuws.. CoD 7 Vietnam, zie ik wel zitten. Er komt zeker een MW3, omdat aan het eind van MW2 het nog niet echt afgelopen is.
NickOwnage Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Ik hoop dat de volgende COD Modern Warfare 3 is Als het MW3 wordt ga ik hem niet kopen. Ik denk zo van verzin iets nieuws.. CoD 7 Vietnam, zie ik wel zitten. Er komt zeker een MW3, omdat aan het eind van MW2 het nog niet echt afgelopen is. Ik vind van wel. Eind game. Is toch vrij duidelijk.
Recommended Posts