Jump to content

Call of Duty 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was een beetje door het internet aan het surfen en toen vond ik dit:

Klik

en dit:

Klik

Dit lijken me best wel betrouwbare bronnen. Wat denken julie ervan? Zou CoD 7 zich in Vietnam afspelen?

Ik hoop van wel, er zijn niet genoeg Vietnam oorlog games (waarschijnlijk omdat Amerikanen die oorlog verloren :7 ).

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Vercetti24

9

• >$bram$<

6

• NickOwnage

4

• Djmaddox

4

Geplaatst:

Ja dat zou best wel eens kunnen insidegamer is een betroubware site maar je kan nooit zeker weten het kan ook rodels zijn maar dat kan niemand weten totdat er defenitieve uitleg is van de CoD zelf

Geplaatst:

Ze zeggen dat elke nieuwe Call Of Duty zich in Vietnam gaat afspelen dat dachten ze ook bij Modern Warfare 2, maar dat was ook niet zo. :Y

Geplaatst:

Moet je eens naar een paar belangrijke dingen kijken. Er staat in de titel al wellicht en het is ergens in mei gepubliceerd. Waarschijnlijk doet Treyarch het nooit meer omdat het toch altijd wordt afgekraakt. Lijkt me ook niet echt leuk, maar als dit toch waar is, het heeft dan wel een vette setting.

Geplaatst:

Ben benieuwd merk het vanzelf wel wat de volgende call of duty word. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Moet je eens naar een paar belangrijke dingen kijken. Er staat in de titel al wellicht en het is ergens in mei gepubliceerd. Waarschijnlijk doet Treyarch het nooit meer omdat het toch altijd wordt afgekraakt. Lijkt me ook niet echt leuk, maar als dit toch waar is, het heeft dan wel een vette setting.

Ik heb ook nergens gezegd dat het bevestigd was. ik weet dat het maar een gerucht is en dat het best wel oud is, maar dat lijkt me toch wel waarschijnlijk, want veel mensen hebben al genoeg van WWII en onze tijd is al bezet door MW, dan blijft nog Vitnam oorlog over (ik denk niet dat mensen zin in WWI hebben). Ik hoop dat het waar is, ik heb echt zin in een CoD in Vietnam. :dans:

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Nam? Zeker dan is het er wel eentje die ik haal. Echt de laatste geweldige Vietnam oorlog game was Battlefield: Vietnam.

Maar zoals het eigenlijk bij iedere game is, Tijd zal het ons vertellen.

Geplaatst:

Ik hoop trouwens niet dat ze het zo afraffelen als bij MW2 en ik hoop dat er bij de volgende Call Of Duty DETICATED SERVERS ZIJN!

Geplaatst:

Ik hoop trouwens niet dat ze het zo afraffelen als bij MW2 en ik hoop dat er bij de volgende Call Of Duty DETICATED SERVERS ZIJN!

Als Treyach IW nu niet gaat naapen dan komt alles wel goed (denk ik, ik vertrouw treyach nog steeds niet).

Geplaatst:

Ik hoop dat de volgende COD Modern Warfare 3 is :)

Als het MW3 wordt ga ik hem niet kopen. Ik denk zo van verzin iets nieuws.. CoD 7 Vietnam, zie ik wel zitten. ;)

Geplaatst:

Is het niet wat vroeg om nu al te gaan speculeren over een volgende Call of Duty? 't Is toch echt nog maar net 3 maanden (december 1, januari 2, februari 3, drie maanden dus) geleden dat MW2 uitkwam. Bovendien wordt er ook al geschreven over de Playstation 4, Playstation 5, Xbox 460, Xbox 720, Nintendo Wii 3 en weet ik wat al niet meer op het internet.

Geplaatst:

Als het MW3 wordt ga ik hem niet kopen. Ik denk zo van verzin iets nieuws.. CoD 7 Vietnam, zie ik wel zitten. ;)

Er komt zeker een MW3, omdat aan het eind van MW2 het nog niet echt afgelopen is.

Geplaatst:

Er komt zeker een MW3, omdat aan het eind van MW2 het nog niet echt afgelopen is.

Ik vind van wel. Eind game. Is toch vrij duidelijk.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...