Jump to content

Call of Duty 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had ook een paar dagen geleden op insidegamer gelezen dat ze je per maand willen laten betalen om Call of Duty 7 online te spelen, daar is Microsoft lekker mee als dat door zou gaan. Betalen voor Xbox Live en voor de game online.

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Vercetti24

9

• >$bram$<

6

• NickOwnage

4

• Djmaddox

4

Geplaatst:

Dat is niet slim, dan zullen niet veel mensen Cod 7 kopen. Maar je hebt er weer verslaafden bij die dat weer wel doet.

Geplaatst:

Eindelijk een Nam game :) maar er moet minder amerikaanse propaganda in.

en het lijkt me wel is leuk om uit de ogen van de Vietcong,Noord vietnam te spelen :puh:.

en was het online betalen niet infinity award ipv Treyarch.

hopelijk krijgen we nu Vietnam of usmc zombies XD

Geplaatst:

Ik hoop dat de volgende COD Modern Warfare 3 is :)

Dat gebeurd niet, alleen IW maakt MW's, de volgende CoD is van Treyach. :Y

Geplaatst:

Hopelijk wordt de oorlog hier wel wat echter afgebeeld, in films etc zie je alleen hoe Amerikanen lijden, maar er zijn aan de geallieerde Vietnamese kant fors meer doden gevallen. Maar ik denk niet dat je als een Noord-Vietnamees/Vietcong speelt, in CoD5 speelde je immers ook niet de Japanners.

Geplaatst:

Hopelijk wordt de oorlog hier wel wat echter afgebeeld, in films etc zie je alleen hoe Amerikanen lijden, maar er zijn aan de geallieerde Vietnamese kant fors meer doden gevallen. Maar ik denk niet dat je als een Noord-Vietnamees/Vietcong speelt, in CoD5 speelde je immers ook niet de Japanners.

Misschien speel je ook nog als Fransoos, die vochten daar nl. eind jaren veertig begin vijftig.

Geplaatst:

Als het MW3 wordt ga ik hem niet kopen. Ik denk zo van verzin iets nieuws.. CoD 7 Vietnam, zie ik wel zitten. ;)

Er komt zeker een MW3, omdat aan het eind van MW2 het nog niet echt afgelopen is.

Ik vind van wel. Eind game. Is toch vrij duidelijk.

Vindt jij dat duidelijk? :?

Ik niet hoor ik vindt het een open einde.

Van Call Of Duty 4: Modern Warfare kon je zeggen dat dat een duidelijk einde heeft, van modern warfare 2 kan je dat totaal niet zeggen.

Geplaatst:

het zou me wel leuk lijken, vind het personelijk wel een leuke era. Niet te high-tech, maar ook niet te oud-bollig en je hebt wel een ak XD

Geplaatst: (bewerkt)

Als het MW3 wordt ga ik hem niet kopen. Ik denk zo van verzin iets nieuws.. CoD 7 Vietnam, zie ik wel zitten. ;)

Er komt zeker een MW3, omdat aan het eind van MW2 het nog niet echt afgelopen is.

Van Call Of Duty 4: Modern Warfare kon je zeggen dat dat een duidelijk einde heeft, van modern warfare 2 kan je dat totaal niet zeggen.

In een van de missies word ook gevraagd :

Soldier: When do we go to moscow?

SRGNT Foley: When the time is right, When the time is right.

( Eindgevecht bij 't kremlin??? )

En t einde :

Price: I told you this was a one way trip.

Nikolai: It still is, They wil be looking for us.

Price: We need to get soap out of here.

Nikolai: I now a place....

Als dat niet duidelijk is :7

Bewerkt: door Visser23
Stukje verhaallijn in spoiler gezet.
Geplaatst:

Goeie graphics! :tu: Ik kan niet wachten tot het uitkomt. :eten: :eten:

PS: Lijkt nou een van de multiplayer characters op Tom Hanks? :?

Geplaatst:

ik mag hopen dat de reactie boven me niet serieus is :7

maarja, ik denk wel dat de nieuwe COD in vietnam gaat afspelen, want daar zijn nog niet zoveel games van.

en ik wil graag een oorlogsgame waar de VS een keertje niet heeft gewonnen :)

Geplaatst:

In een van de missies word ook gevraagd :

Soldier: When do we go to moscow?

SRGNT Foley: When the time is right, When the time is right.

( Eindgevecht bij 't kremlin??? )

En t einde :

Price: I told you this was a one way trip.

Nikolai: It still is, They wil be looking for us.

Price: We need to get soap out of here.

Nikolai: I now a place....

Als dat niet duidelijk is :7

Hardstikke duidelijk, jij vertelt mij maar ff waar ze heen gaan en wat er daar gebeurt.

Je weet neit wat er met hen gebeurt, je weet dat ze onderduiken, maar waar en wat er met ze gebeurt is de vraag, ze zullen door alles gezocht worden voor hun oorlogsmisdaden en daar is nog verhaal uitt e maken, leg mij maar eens uit waarom het eind gesloten is

Geplaatst:

ik mag hopen dat de reactie boven me niet serieus is :7

maarja, ik denk wel dat de nieuwe COD in vietnam gaat afspelen, want daar zijn nog niet zoveel games van.

en ik wil graag een oorlogsgame waar de VS een keertje niet heeft gewonnen :)

Zo dom ben ik ook weer niet. :puh:

Dat is is juist de reden dat er niet veel Vietnam games zijn. Amerikanen hebben die oorlog verloren en daarom willen ze geen Vietnam oorlog games maken. Wat zijn die Amerikanen toch zieig. :7

En ik vind niet dat de eind gesloten is btw

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...