Jump to content

Call of Duty 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Die demo ziet er veel te goed uit. Lijkt wel een film, met daarover met de computer namen geplakt en ook het wapen wat de speler vast houdt geplaatst.

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Vercetti24

9

• >$bram$<

6

• NickOwnage

4

• Djmaddox

4

Geplaatst:

Die demo ziet er veel te goed uit. Lijkt wel een film, met daarover met de computer namen geplakt en ook het wapen wat de speler vast houdt geplaatst.

Ik hoop niet dat jij serieus bent..... :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7

Geplaatst:

Lijkt me wel eens een keer leuk om als een duitse officier te spelen ofzo. Ook in verband met dat je altijd als Amerikanen speelt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoop dat het spel zich in Vietnam afspeelt! Ik houd van shooters die zich afspelen in Azïe (heb tijdenlang "Joint Operations: Typhoon Rising" gespeeld en dat was echt een enorm goed spel. De graphics van Call of Duty in zo'n setting moeten een mooi resultaat opleveren.

Ik hoop wel dat er minder Amerikaanse propaganda in komt.. Dat vond ik toch wel een minpuntje in Call of Duty: MW2. "I was born an American! I will live an American! I shall die an American!", kom even.. Dus als ze Vietnam kiezen, hoop ik wel dat ze een realistisch beeld van de oorlog daar schetsen.

“You can kill ten of my men for every one I kill of yours, but even at those odds, you will lose and I will win.”

-Ho Chi Minh (tegen de Fransen, okee)

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Insidegamer lult aan 1 stuk door, en wrm zou de game zich aleen in Vietnam afspelen, Cod6 speelt zich toch ook i allerlei landen af. :bonk:

Geplaatst:

Insidegamer lult aan 1 stuk door, en wrm zou de game zich aleen in Vietnam afspelen, Cod6 speelt zich toch ook i allerlei landen af. :bonk:

Omdat de Vietnam oorlog zich in Vietnam afspeelt (wat een grote verassing is het ook)? :7 :7

Wat heeft MW2 een game gamaakt door IW met CoD7 een game die wordt gemaakt door Treyach. MW2 speelt zich af in nabije toekomst (2015 volgens mij), CoD gaat zich waarschijnlijk niet afspelen in onze tijd. Dan blijft nog uitgemolken WWII of Vietnam oorlog die amper in spellen voorkomt over. Wat zou nou het meest logische keuze zijn?

Geplaatst:

haha, ik ook. Al komen al die moderne oorlogsvoering games me nu ook tot een hier :puh:. Beetje zoals we 1st ook met ww2 hadden iedereen gaat zn game in die era doen :puh:

Geplaatst:

check --> Klik :puh:

Die screen is van COD4.

(A screenshot of the Call of Duty 4: Modern Warfare level, Mile High Club.) staat eronder :7

Geplaatst:

ik denk het wel iedereen op xbox live (een beetje slimmere mensen)zeggen het wel en die bronnen lijken mij ook wel vertrouwbaar

Geplaatst:

check --> Klik :puh:

Die screen is van COD4.

(A screenshot of the Call of Duty 4: Modern Warfare level, Mile High Club.) staat eronder :7

Lezen blijft altijd moelijk :7 Het gaat niet om het plaatje, ze gebruiken die plaatje voor berichten dat je de pagina niet kan bewerken.

Het gaat om de tekst eronder, ik weet niet zeker of dat echt is, maar CoD wikia is best wel betrouwbaar en zeker pagina's die niet bewerkt kunnen worden. Ik hoop echt dat het waar is. :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Potentiële killstreaks als CoD7 in Vietnam gaat afspelen (MIJN mening);

3KS-Recon Plane.

4KS-Airdrop (Met een oudere MH6-Littlebird).

4KS-Small AA, haalt de Recon plane uit de lucht waardoor er voor een tijdje geen "UAV' is.

5KS-Radio Guided Missile (Je krijgt een Kaart en radio in de hand , je kan alleen doelwitten in zicht laten aanvallen.

5KS-Mounted HMG (Moet bemand worden door jouw of een teamlid).

6KS-Precision Airstrike (F4-Phanthom II, F-5 Freedom Fighter etc.).

7KS-Attack Helicopter (Een van de eerste versies van de cobra).

7KS- Huey Airstrike, eerst 2 hueys met ongeleide rakkten die aanvallen en dan een zwevende Huey met "Doorguns" (M60, .30 Cal etc.)

8KS-Emergency Airdrop (C-130 Hercules)

9KS-Pave Low/Chinook

9KS-Napalm Airstrike (Bombardeert de halve map met Napalm waardoor ALLES verbrand) in stenen huizen ben je gelukkig veilig net als in grotten alleen zal het erg heet zijn.

11KS-Huey Doorgunner (Gatling/Minigun), een rondvliegende huey met doorguns waarmee jij kan schieten.

11KS-B52 "Arclight" een formatie van bommenwerpers die de hele map bombadeert. (Voor de vietcong natuurlijk Sovjet vliegtuigen).

15KS- Ontbladerings Middel, een bom die alle bomen etc. kaal maakt dit gebruikten de Amerikanen ook tegen de vietcong.

15KS- Heavy AA, haalt alles uit de lucht wat kan vliegen. Zelfs een C-130 en Littlebird.

25KS- Tactical Nuke (Ook toen hadden ze deze bommen!).

De NVA (North Vietnamese Army) en de Vietcong (Vietnamese guerrilla's) zullen Sovjet vliegtuigen en helicopters krijgen, en geen Amerikaanse.

Ze zijn nergens Bevestigd, het zijn mijn ideeën.

Search voor vliegtuigen/helicopters; (alleen de Amerikaanse)

UH-1 Iroquois (HUEY) F4-Phantom II

B-52 Stratofortress F-5 Freedom Fighter

C-130 Hercules MH-6 LittleBird

AH-1F Cobra

Pave Low

Chinook

Bewerkt: door >$bram$<
Geplaatst:

Dit is bijna hetzelfde als bij CoD6.

Ja, maar alleen de voertuigen zijn veranderd. En napalm werd niet in CoD6 gebruikt. Alleen denk ik dat treyarch niet zo veel heel veranderd, want eigenlijk blijkt toch dat (volgens mij) alleen de AC-130 overpowered is, want met cold-blooded en een stinger heb je zo die alle andere killstreaks naar beneden. Trouwens ze hadden toen nog niet van die gunships. Maar als iedereen zijn ideeën post kunnen we een mooie lijst maken en vervolgens naar Treyarch sturen! Applaus.gifblij.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...