Jump to content

Call of Duty 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar als iedereen zijn ideeën post kunnen we een mooie lijst maken en vervolgens naar Treyarch sturen! Applaus.gifblij.gif

Ik weet zowat zeker dat ze daar niet echt op letten. :7

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Vercetti24

9

• >$bram$<

6

• NickOwnage

4

• Djmaddox

4

Geplaatst:

Maar als iedereen zijn ideeën post kunnen we een mooie lijst maken en vervolgens naar Treyarch sturen! Applaus.gifblij.gif

Ik weet zowat zeker dat ze daar niet echt op letten. :7

Ja maar we kunnen het in iedergeval proberen, niet geschoten is altijd mis. Desnoods beloven we die Amerikanen wat wiet uit Amsterdam :7

Geplaatst:

Trouwens ze hadden toen nog niet van die gunships.

Check your facts, want naar mijn weten is de AC-130 juist in de Vietnam oorlog gemaakt. En daarvoor had men ook al gunships; aangepaste Dakota's met een stel miniguns.

Lijst is verder leuk, maar ik hoop dat Treyarch toch wat origineler is, want dit is gewoon MW2's in een nieuw jasje. En dat ze niet meer willen dan IW, ik hoop eerder minder. Maar vooral hoop ik dat ze géén vervanger voor de care package zoeken, en ook vooral géén game ending killstreak. (zoals de Tac. Nuke)

Geplaatst:

Check your facts, want naar mijn weten is de AC-130 juist in de Vietnam oorlog gemaakt. En daarvoor had men ook al gunships; aangepaste Dakota's met een stel miniguns.

Lijst is verder leuk, maar ik hoop dat Treyarch toch wat origineler is, want dit is gewoon MW2's in een nieuw jasje. En dat ze niet meer willen dan IW, ik hoop eerder minder. Maar vooral hoop ik dat ze géén vervanger voor de care package zoeken, en ook vooral géén game ending killstreak. (zoals de Tac. Nuke)

Ik bedoel gunships die zo precies waren om hun 70MM Granaat voor de deur te leveren. Natuurlijk waren er gunships maar die waren niet zo precies als de AC-130 van nu.

Geplaatst:

Ik hoop dat de volgende COD Modern Warfare 3 is smile3.gif

Nee dat kan niet, aangezien Call Of Duty 7 Niet door Infinity Ward wordt gemaakt, Call of Duty 8 weer wel, dus ik denk dat dan MW3 wordt

Geplaatst:

Je hebt gelijk ze gebruikten toen de AC-47 Spooky ( http://en.wikipedia.org/wiki/AC-47_Spooky ). Dat was in het begin en later de AC-130.

Dan kunnen we de Pave Low wegdoen en de AC-47 Spooky ervoor in de plaats doen (De pave low werd toen bijna alleen voor Search & Rescue gebruikt), en dan 3 "11KS" Met een AC-130 ( http://en.wikipedia.org/wiki/AC-130) , Huey Doorgunner en B-52 "Arclight".

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ook rusland komt er weer in terug en een missie van de SAS in de ambassade van Irak in Engeland als ik het goed heb. Er is niet zo heel veel nieuws erover maar ik verheug me wel al op COD:BO (Call of Duty: Black Ops)

Geplaatst: (bewerkt)

Doei boyz :bier:

BTW, Infinity Ward valt uiteen, weinig kans dat MW3 nog wat wordt. Bewerkt: door S-te-Fan
Geplaatst: (bewerkt)

BTW, Infinity Ward valt uiteen, weinig kans dat MW3 nog wat wordt.

IW maakt geen COD's meer, staat in de power unlimited.

De eerst volgende COD (deze dus) word 9 november gereleased, en COD 8 word door 'Sledgehammer', een onderdeel van Activision, gemaakt.

Zoals sommige waarschijnlijk weten zijn de 2 bazen van Infinity Ward, Jason West en Vince Zampella, onslagen door Activision (baas van IW) omdat ze in overleg waren met EA e.a (?).

Jason en Vince zijn nu een rechtszaak begonnen, waarbij ze claime dat het recht om een COD te maken na de koude oorlog (1945-1989) van hun is.

Bewerkt: door flippie13
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...