Jump to content

MegaUpload Limiet


MegaPilot

Recommended Posts

Hier kan je het vinden: Klik, vijf seconden Googlen clown.gif

Als je wilt registreren krijg je ook dit te zien: Gratis 200 GB online opslag met bestandsbeheerder

Je moet net ietsje verder kijken dan je neus lang is :puh:

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt het downloadlimiet. Dat kun je er niet op vinden, enkel een uitleg waarom het er staat als je niets hebt gedownload.

@ Thundercover: Huh, waarom edit? Heb ik iets fouts gedaan?

>>> Door Thundercover: Ik had je quote van de post boven je verwijderd. Opschoonwerkzaamheden dus. :puh:<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je het vinden: Klik, vijf seconden Googlen clown.gif

Als je wilt registreren krijg je ook dit te zien: Gratis 200 GB online opslag met bestandsbeheerder

Je moet net ietsje verder kijken dan je neus lang is :puh:

Mocht je zelf verder hebben gekeken dan je neus lang is, dan zou je zelf gezien hebben dat het er niet staat. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Weet iemand de precieze downloadlimiet voor gratis gebruikers van de site MegaUpload?

Alvast bedankt! :)

Groetjes,

Brecht

ik denk dat het 3 downloads per 6 uur is

Denk het niet :puh:

Ik denk eerder dat MU het downloadlimiet heeft geschrapt. Alleen mag je zonder premium niet zo snel downloaden (sneller dan RS welliswaar) en niet meerdere downloads hebben. En de downloadmanager download indien je meerdere links hebt staan er maar 3 automatisch.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal oftewel 150 kb/ps met Orbit Downloader, oftewel iets rond de 750 kb/ps met MU als geregistreerde free user. Er is zeker een downloadlimiet, want ik ben er al eens tegengelopen..:puh: En het is juist dat je maar 1 download per keer kan hebben, maar het aantal downloads per uur is onbeperkt denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...