Houstyn Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Ik vind het wel geinig in de missie dat hij Vlad moet helpen: Niko maakt een grap tegen Vlad, en die zegt: Your funny for a Russian. En dan zegt Niko Yea, and for an anoying dick, ur really a anoying dick Ook vind ik het wel geinig in een missie waarin je veel mensen moet vermoorden Niko WWWRAAAAAAAHHHHH, YOU GLAD YOU MESSED WITH ME?! ZEGT. Reageren
jvj Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Zat ik mensen en paaltjes omver te rijden op het voetpad, alle mensen schreeuwen. Zegt er iemand 'Finally some action in this town!' Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Toen ik een zwerfer sloeg: Call Air support! Toen ik hem daarna probeerde aan te rijden: Ass-pendeck!! Laatst moest ik ook weer eens lachen toen zo'n agent in z'n Police Cruiser zei: Hey where are you going?!.....hello?! Toen zo'n agent in Alderney achter me aanzat te rennen: I need permission to blow his head of! Zo'n zwerfer in TBOGT: You can't take my chair, I burnt it! Andere zwerfer in TBOGT: toen ik hem de 1ste x raakte zei iets van: Toast... En daarna zei ie: Ad some flower En daarna riep ie: My balls are golden Reageren
The360box Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Polite in TBOGT,' ,, I shoot your TITS off'' En nog een paar maar die vergeet ik steeds. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Die man tegenover het Bohan safehouse riep toen ik voorbij kwam: "Then you all go to Hell!" en toen schoot ik hem door z'n hoofd met de gedachte "Weer iemand voor de hel." Reageren
GTA freakje Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Was happiness island weer eens aan het terroriseren, belt een vrouw met de politie en zegt ze: Hello? Police! I heard gunshots! (hallo? Politie! Ik heb schoten gehoord) Daarna heb ik haar er eentje laten voelen. (politie kwam niet eens terwijl er toch een knal van het geweer en een knal van de vallende telefoon te horen moeten zijn geweest ) Reageren
jvj Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Ik zat te schieten, komt er zo'n security agent op me af en begint die te schieten. Ik verstop me achter een muurtje en wanner die bewaker vanachter de hoek kwam zegt Johnny K 'Hi' Was best wel grappig hoe die dat zei. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Weet niet precies meer wat ik deed, maar een of andere agent zei serieus: "I'm so bad, I kick my own ass!" Meesterlijk! Reageren
Dakendak Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Toen ik iemand omverreed, zei NB: I'm sorry, i can't drive well! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Je kent wel de snelwegbrug onder constructie op het einde van de snelweg in Bohan, op het einde van deze brug heb je een Stunt Jump, met daarachter nog een deel van de snelweg met nog een Jump. Wel die Jump ging eens compleet mis... Ik reed met een Buffalo op volle snelheid naar de eerste Jump, die kan niet echt mis gaan en toen kwam ik net ietsje te ver naar links, dus naast die jump terecht op het andere deel. De Buffalo haakt met zen voorkant vast in het asfalt en een vangrail. Luis vliegt door de voorruit en de auto gaat enkele keren over de kop in hetzelfde zicht. Ik land gelukkig nog net op de kade, Buffalo boort zich, op een metertje van Luis, in de grond. Denk ik: 'Oef dat was nipt.' Ontploft de Buffalo natuurlijk omdat deze op een rode gasfles kantelt... Auwch Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 (bewerkt) Je kent wel de snelwegbrug onder constructie op het einde van de snelweg in Bohan, op het einde van deze brug heb je een Stunt Jump, met daarachter nog een deel van de snelweg met nog een Jump. Wel die Jump ging eens compleet mis... Ik reed met een Buffalo op volle snelheid naar de eerste Jump, die kan niet echt mis gaan en toen kwam ik net ietsje te ver naar links, dus naast die jump terecht op het andere deel. De Buffalo haakt met zen voorkant vast in het asfalt en een vangrail. Luis vliegt door de voorruit en de auto gaat enkele keren over de kop in hetzelfde zicht. Ik land gelukkig nog net op de kade, Buffalo boort zich, op een metertje van Luis, in de grond. Denk ik: 'Oef dat was nipt.' Ontploft de Buffalo natuurlijk omdat deze op een rode gasfles kantelt... Auwch Dat is een grappig moment Hearv94 Dat moet je hier niet posten.. Ik reed in de Drug Wars naar de Drop-Off en de Jamaicanen schoten mijn zeldzame Huntley Sport in de hens (duh) Maargoed ik sprong eruit en de auto reed tegen die Jamaicanen waardoor deze ontplofte.. ( Met Henrique en Armando ernog in ) toen zij Luis: Why do you both like the Paramedics so much Kmoest wel ff lachen toen ie dat zij Bewerkt: 20 juli 2010 door Eddie Low Reageren
nfsplayer Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Als Luis uit de helikopter springt zegt hij meestal: ''Why do you do this Lopez?,, Reageren
dorp Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Ive never been in paris!!! ik ben nog nooit in parijs geweest!!! I thought sun was a land... ik dacht dat zon een land was... Reageren
00JeroenRulez Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Ik ben de nederlandse toeriste een keer tegengekomen bij dat poop deck op een pier( hier dus ). ik was wat aan het kloten en toen hoorde ik: nee nee alsjeblieft niet schieten. ofzoiets ik weet niet goed het is een tijd geleden. Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Ik reed laatst tegen een auto aan en toen zei die vrouw "Where Is My Camera?" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.