TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Omg XD Ik reed net zo zegt zon kerel: "Holy!" Zegt direct daarna zon vrouw: "Shit!" Fcking grappig!! Reageren
bramboy Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Daarnet reed ik met een Coqette ( ofzo xD ) tegen zo'n rammelbak stap die vent uit, ik ook zegt die : " Did you know how much this car cost " Boom kogel door zijn hoofd. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Johnny werd door een auto geramd 'You bumpt into me, Good for you' Reageren
liberylord Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik was samen met Brucie gaan stappen en toen we terug kwamen parkeerde ik naast een stel dozen en Brucie zei great to hang out with you good times good times. En toen sloeg hij me in men gezicht en ik viel uit de auto. En dan stapt hij weg. WTF? Reageren
Faenty. Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 ik vind de zinnen grappig als ze iets stelen(voertuigen) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Gay Tony: "I'm armed, I'm dangerous, Let's F*cking do this!" De manier waarop hij dat zegt. Reageren
bramboy Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 ' I can totaly kill you online!' Reageren
R-fl3x Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Tjeez, politie in LC zijn toch wel écht aggressief.. "Permission to blow his head of!" Permissie om zijn hoofd er af te knallen! Reageren
Dylann. Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik weet niet of dit al gezegt is ofso, maar soms zeggen de zwervers ook: ''Cheesy Vagina'' Wat staat voor ''Kaasige Vagina'' Let maar op als je op een zwerver inrijdt Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik weet niet of dit al gezegt is ofso, maar soms zeggen de zwervers ook: ''Cheesy Vagina'' Wat staat voor ''Kaasige Vagina'' Let maar op als je op een zwerver inrijdt Was al bekent. Khoor het wel iedere dag als ik loop te toeteren in het verkeer Ontopic: Ik liep tegen een zwerfer aan, zegt ie: You need any transaction done? i've got my machine right here En daarna zij ie: Wow, Thats the biggest head i've ever seen mister. ( Het is in EFLC ) Reageren
Dylann. Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik weet niet of dit al gezegt is ofso, maar soms zeggen de zwervers ook: ''Cheesy Vagina'' Wat staat voor ''Kaasige Vagina'' Let maar op als je op een zwerver inrijdt Was al bekent. Khoor het wel iedere dag als ik loop te toeteren in het verkeer Ontopic: Ik liep tegen een zwerfer aan, zegt ie: You need any transaction done? i've got my machine right here En daarna zij ie: Wow, Thats the biggest head i've ever seen mister. ( Het is in EFLC ) fuckieduckie Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik weet niet of dit al gezegt is ofso, maar soms zeggen de zwervers ook: ''Cheesy Vagina'' Wat staat voor ''Kaasige Vagina'' Let maar op als je op een zwerver inrijdt Was al bekent. Khoor het wel iedere dag als ik loop te toeteren in het verkeer Ontopic: Ik liep tegen een zwerfer aan, zegt ie: You need any transaction done? i've got my machine right here En daarna zij ie: Wow, Thats the biggest head i've ever seen mister. ( Het is in EFLC ) fuckieduckie En dat is een uit spraak van de AOD: Om precies te zijn, ze zeggen wel eens: Fuck a Duck Reageren
haaima Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 ik kwam laatst die nederlandse toerist tegen. ze zei toen 2 zinnen : - ga weg - nee sla me niet wou haar nog meer laten zeggen maar toen renden ze de straat en jahoor komt er precies een taxi aan rijden, dus je raad het al die was dood gereden. nou die kom ik dus nooit meer tegen. ben haar nog 1 keer tegen gekomen erna maar toen sprak ze gewoon engels Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 ik kwam laatst die nederlandse toerist tegen. ze zei toen 2 zinnen : - ga weg - nee sla me niet wou haar nog meer laten zeggen maar toen renden ze de straat en jahoor komt er precies een taxi aan rijden, dus je raad het al die was dood gereden. nou die kom ik dus nooit meer tegen. ben haar nog 1 keer tegen gekomen erna maar toen sprak ze gewoon engels Soms zeggen ze ook clumsy met een speciaal accent en "Nee, alsjeblieft niet vechten!" dat zijn de weinige dingen die ze zeggen. Reageren
wollie1979 Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 ik kwam laatst die nederlandse toerist tegen. ze zei toen 2 zinnen : - ga weg - nee sla me niet wou haar nog meer laten zeggen maar toen renden ze de straat en jahoor komt er precies een taxi aan rijden, dus je raad het al die was dood gereden. nou die kom ik dus nooit meer tegen. ben haar nog 1 keer tegen gekomen erna maar toen sprak ze gewoon engels Soms zeggen ze ook clumsy met een speciaal accent en "Nee, alsjeblieft niet vechten!" dat zijn de weinige dingen die ze zeggen. wel grappig dat er gewoon personages zijn die Nederlands spreken. Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar nu zit ik ook eigenlijk teveel met Niko's luie reet in de auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.