Jump to content

Niet genoeg space om iets te installeren?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik wil de demo van Virtual DJ downloaden, en dan kom ik bij zo'n installatieprogramma van Wise. Ik kies taal English UK, next next. En dan als ik het wil installeren komt er dit op

10g9xu1.jpg

Er staat nog genoeg vrije ruimte op mijn c: schijf, dat kan haast het probleem niet zijn? Nog 125 GB zegt mijn pc. Ze spreken daar van een J:-schijf, maar sla me dood, volgens mij heb ik dat helemaal niet :bonk:

Ik kom bij elke downloadlink op dit probleem. Hoe fix ik dit jongens?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Er staat duidelijk dat je niet genoeg ruimte hebt op je J: schijf, waar hij het programma op wilt gaan installeren. Wat zegt je computer daarover?

Geplaatst:

Kijk. Ik neem als locatie C:/Program Files. Als ik op mijn computer kijk staat er 'Lokaal Station (C:)125GB van de 298 GB beschikbaar.'

En opeens praten ze daar van een J: schijf, wat ik ook niet snap? Ik heb trouwens helemaal geen J:schijf.

Geplaatst:

@Flitskikker : dan start hij maar zegt hij na 2 seconden dat hij een bepaalde file niet vindt op de J:schijf.

@Senne: Neen.

Echt weird, op andere pc's is dit helemaal geen probleem. Bij mij vroeger ook neit. Maar nu wel.

Geplaatst:

Gebruik je misschien een programmaatje om virtuele drives aan te maken, zoals Deamon? Zo ja: dan zou je kunnen proberen om alle 'emluations options' uit te zetten zodat er geen virtuele drives meer zijn. Probeer het dan nog eens.

Op een virtuele drive kan je namelijk niets installeren, vaak kan je daar alleen een 'image' bestand aan koppelen. Je krijgt dan altijd de melding dat er niet genoeg vrije ruimte is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...