!NickName! Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Waar kan ik deze vinden (snapmap aub, van alle locaties als dit kan.) en ik heb het eens gedaan in multiplayer, maar weet locatie niet meer, maar ik vlief telkens uit me auto. Hoe blijf ik daarin!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Klik << Voor niet luie leden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
!NickName! Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Klik << Voor niet luie leden. Ik snap um niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Dat is een hyperlink naar de zoekfunctie, daarmee zoek je al bestaande topics op met hetzelfde onderwerp. Over deze glitch is al zoveel geschreven dat herhaling hiervan niet nodig is en de informatie waarschijnlijk altijd onvollediger zal zijn in een nieuw topic. Die zoekfunctie gebruik je altijd voordat je een nieuw topic wilt gaan starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
!NickName! Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Ja maar, ik kan me antwoord niet vinden. Lokatie wel, maar niet hoe ik in de auto blijf! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Zet de achterbumper tegen de schommel, niet de voorbumper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) Ja maar, ik kan me antwoord niet vinden. Lokatie wel, maar niet hoe ik in de auto blijf! Het is naar mijn weten heel gemakkelijk. Je blijft er een beetje in hangen (rijden) en vervolgens word je kilometers weggeschoten. Naar mijn mening blijf je vanzelf in de auto zitten tijdens de lancering, het is dan wel net hoe je terecht komt. Edit: De tip van _KoE_Mzungu is wel het handigst inderdaad. Bewerkt: 13 februari 2010 door GrandTheftTwano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 In single player vlieg je met de voorbumper door je voorraam. In multi player vlieg je met de voorbumper gewoon vrolijk door de lucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.