fera078 Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Hallo, Op school moet mijn vriend en ik een chinook model bouwen, daarbij moeten wij ook een verslag inleveren. Nou wil ik een soort logotje hebben. Hieronder het lijstje: Type: soort logotje Stijl: Grootte: Ietsje groter dan het voorbeeld Voorbeeld: Klik! Tekst: In het groot en vetgedrukt: Chinook™ En in het klein: Created by Feramin & Laurencio Rand: nee, de achtergrond moet wit zijn net als het voorbeeld. Kleuren: Render (optioneel): Een kleine chinook helikoptertje, ongeveer als een rendertje moet het erbij kunnen Extra (optioneel): Het achtergrond moet wit zijn zodat het goed kleurt bij een witte word-document. Alvast heel erg badankt! Reageren
Isic Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Ik probeer wel. Als je nog nodig heb. Ik edit wel als klaar is. Reageren
fera078 Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Ik probeer wel. Als je nog nodig heb. Ik edit wel als klaar is. Bedankt! Reageren
Isic Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Hier is die, zeg maar wat je er van vindt. Reageren
fera078 Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 (bewerkt) Hij is mooi, maar die render is niet goed geplaatst, Die chinook TM kon wel in het midden van de onderste tekst geplaatst worden. Ik zou zeggen waag nog een poging. Edit: En ohja, probeer een andere lettertype. Bewerkt: 20 februari 2010 door fera078 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.