Jump to content

Deze PC

Recommended Posts

Geplaatst:

heeyy,

Mijn moeder heeft een nieuwe pc nodig, maar ik ben eigenlijk een nerd op het vlak van game-hardware :D. Dus ik vroeg me af, is deze PC goed voor werk, administratieve doeleinden, zoals excel, word, powerpoint, extreem veel data, en veel dingen tegelijk doen?

Klikkie

alvast bedankt!

Josh

Geplaatst:

Voor de alledaagse dingen als MS Office en administratieve software voldoet die PC ruim. Als je écht meerdere zware programma's en toepassingen tegelijk wilt gaan draaien, zul je toch moeten kijken naar een PC met Quad Core CPU. Wil je dat niet en zoek je gewoon een leuke PC die Office e.d. soepel draait, moet je gewoon lekker voor deze Medion gaan!

Geplaatst:

administratieve doeleinden, zoals excel, word, powerpoint: Ja

extreem veel data: Ja, 1TB geheugen is plaats zat

veel dingen tegelijk doen: Een nieuwe dual core en 4 gigabyte ram, dus dat zal ook geen probleem zijn.

Vrijwel alle gewone programma's gaan er perfect op lopen, en gewone games zullen het ook nog wel doen. :)

Geplaatst:

Voor die prijs heb je een redelijk goede PC (goede prijs/kwaliteit verhouding). Aldi heeft wel vaker van dat soort stuntaanbiedingen, maar je moet er vaak snel bij zijn; ze zijn meestal snel uitverkocht. :7

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties, ik denk dat deze pc een goede keuze is, en als hij er nog is, kopen we hem. Hij is helemaal niet bedoelt voor gamen, daar heb ik mijn geile setup voor :D.

Josh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...