Jump to content

Flippie13 Vs TomHagen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :)

Na een tijdje een signature bewaart te hebben, in de hoop dat iemand anders een keertje een battle begint, wil ik hem nu dan eindelijk gebruiken :puh: Dus:

Onderwerp: Music (muziek)

Soort design: Signature

Size design: Maakt niet uit, zolang het maar de vorm van een sig heeft

Render: Doe wat je wil :)

Animatie: Maakt ook niet uit :)

Premade:Zolang die niet eerder gebruikt is in een battle (hij mag dus wel in de showroom staan.)

Tijd van inlevering: Z.s.m

Opmerking: Veel succes ;) Mijn signature is overigens wel afkomstig van een tut.

Mvg

Flippie13

Geplaatst:

niet veel reactie dus zal ik maar iets proberen te maken eh ;)

zal hem zo snel mogelijk hier plaatsen (als je tege mij wil battelen tenminste ^^)

Geplaatst:

Ja hoor, leuk :)

Post je sig maar wanneer die af is, dan post ik mijne daarna ;)

Succes! :D

Geplaatst:

Ja hoor, leuk :)

Post je sig maar wanneer die af is, dan post ik mijne daarna ;)

Succes! :D

heey sorry dat het nogal lang duurt hoor, maar heb een zeer drukke week, morgen heb ik niets te doen dus kank miss iets maken ^^, maar als er ondertussen iemand anders zich meld voor deze battle is het ook goed hoor ;)

Geplaatst:

Ik doe graag mee, met een iets oudere sig.

FranzFerdinandV1.png

Vs.

50cent.jpg?t=1266426749

@logicX. Ik snap dat je je nu terugtrekt? aangezien er een andere aanmelding is gekomen?

Zo nee, laat het even weten ;)

Geplaatst:

Stem: TomHagen

pfffft dit is echt een hele moeilijke, Ik vind ze allebei geweldig.

Maar na er een poosje naar gekeken te hebben vind ik die van Flippie13 toch een beetje druk, en bij 50 cent verwacht je niet zo'n vrolijke achtergrond.

Die van TomHagen klopt gewoon, alleen had ik zelf die "sterretjes/glinsteringen" weggelaten.

Succes verder ^_^

Geplaatst:

Stem: TomHagen

Why?

Vind die van Flippie13 net als Emaitroy te druk. Vooral de tekst 50 cent. Het is wel een mooie signature, maar in vergelijking met die van TomHagen vind ik deze toch mooier. De achtergrond is mooi, en de tekst past ook goed. Kende deze al, maar het blijft een mooie signature.

Succes met de contest!

Geplaatst:

flippie 13: je signature ziet er vrolijk uit met al die verschillende kleuren maar het past totaal niet bij de rapper 50 cent. De combinatie qua kleuren is leuk gedaan maar als dan het plaatje van 50 cent verschijnt word het gelijk een stuk minder leuk. Ik denk dat je voor hem eerder wat donkere kleuren had kunnen gebruiken, dat past ook wat meer in de stijl van 50 cent. Een leuk werkje dat wel alleen is 50 cent niet de juiste persoon voor al die kleuren, maar je moet het natuurlijk zelf weten. Je signature toont veel vrolijkheid en dat is wel positief.

Tomhagen: Een knap werkje hoor, een perfecte achtergrond en een leuke combinatie qua effecten. Het ziet er lekker strak uit en toont ook mooi met die kleuren. Zelf vind ik de sterretjes niet echt passen bij deze signature maar dat zal ween soort van decoratie voorstellen. Je tekst is een klein beetje onduidelijk maar je kunt het wel lezen en daar gaat het uiteraard om. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken, een perfecte sig met een goede uitstraling! :clown:

Mijn stem gaat uiteindelijk naar Tomhagen.

Geplaatst:

TomHagen: punt in de pocket! Flippie13 verliest de zijne en verdwijnt helaas (tijdelijk) weer uit de ranking.

TomHagen: +1

Flippie13: -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...