gtavcsky Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Beste Gta Forum leden, Ik heb gisteren toch maar eens besloten om de native trainer te downloaden (version 5.2) aangezien ik de game al meerdere malen heb uitgespeeld. Nu heb ik de trainer.ini, de trainer.asi en de dsound.dll gedownload, en in mijn map van gta geplaatst. (C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\) Nu zag ik in de readme dat F3 de toets is om het menu naar voren te halen. Ik heb verder nog niets geprobeerd (aangezien ik bang ben om weer van alles te verknallen), maar er komt geen menu, ik heb geen god mode etc etc etc. Ik kan alleen in de readme vinden dat ik deze 3 files moet downloaden, en dan zou hij moeten werken. Wie weet wat ik fout doe?? PS...in de readme stond ook de volgende link: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=406198 maar deze is niet meer te downloaden (FileCheckFix.rar) Ik ging ervan uit dat dit de dsound file was, en die heb ik inmiddels dus weten te bemachtigen. Of is deze FileCheckFix.rar een ander bestand, zo ja, kan iemand mij deze toesturen mocht deze nodig zijn voor de trainer? Groet Reageren
Beagle Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Was die DSound.dll een asi loader? Probeer deze asi loader eerst te installeren, daarna de FileCheckFix.asi installeren en dan zou die trainer moeten werken. Probeer ook op F4 te drukken, het wisselt tussen F3 en F4. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Hallo Beagle, Bedankt voor je reactie. Zoals ik in mijn post ook al melde, die link werkt helaas niet meer Het lijkt wel of alles van Alexander.sunnyloader niet meer te krijgen is. Reageren
Beagle Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Klopt, de hele website ligt er nu af. Hier kan je de asi loader van Alexander Blade downloaden (andere site), ik hoop dat het de nieuwste versie is. De FileCheckFix heb ik geupload: Reageren
gtavcsky Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) Hey Beagle...bedankt voor je moeite! Ik ga het zodadelijk even proberen, ik laat je het even weten! Thnx!! Helaas, ik heb inmiddels de volgende bestanden in de map geplaatst: dsound.dll trainer.asi trainer.ini FileCheckFix.asi Helaas werkt de trainer nog niet. Ik heb ooit eerder de native trainer gehad, maar heb destijds gta opnieuw geinstalleerd aangezien de trainer niet werkte met de update van gta. Geen idee dus wat ik verkeerd doe. Ik draai verder ook geen enkele andere MOD. Bewerkt: 13 februari 2010 door gtavcsky Reageren
Beagle Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Heb je de scripthook.dll ook geïnstalleerd die in het archief van de native trainer zit? Reageren
gtavcsky Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Nou...dát was het dus. Deze heb ik erbij in geplaatst en de trainer werkt nu. Nu durf ik het bijna niet te vragen, maar met een vlug testje kwam ik erachter dat deze online niet werkt. (dont worry, ik doe dit alleen maar met 2 vrienden van mij eens per week om te ouwehoeren met private slots, dus ik val niemand anders lastig ) Ik kan me namelijk voorstellen dat andere mensen dit heel erg vervelend kunnen / zullen vinden! Ligt dit aan het feit dat het hier om de asi loader gaat die (misschien) niet up to date is? Of kan het sowiezi niet meer? Reageren
Beagle Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Ik denk dat je wel kan begrijpen waarom Alexander Blade (de maker van de asi loader en de FileCheckFix) de mogelijkheid om met trainers en modificaties online te kunnen heeft uitgeschakeld; om te zorgen dat mensen niet vals gaan spelen. Modificaties werken dus alleen in free en party mode, niet in de rest van de multiplayer gamemodes . Reageren
gtavcsky Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) Ik denk dat je wel kan begrijpen waarom Alexander Blade (de maker van de asi loader en de FileCheckFix) de mogelijkheid om met trainers en modificaties online te kunnen heeft uitgeschakeld; om te zorgen dat mensen niet vals gaan spelen. Modificaties werken dus alleen in free en party mode, niet in de rest van de multiplayer gamemodes . Dat had ik inderdaad eerder gelezen. Nu is het punt dat ik altijd Free mode doe met mijn vrienden. Ik heb zojuist free mode proberen op te starten, maar kreeg de melding dat ik modified files had, en daarom geen multiplayer game op kon starten.. Hij zou het dus moeten doen in de free mode...? (Ik krijg dus die melding zodra ik free mode opstart) Bewerkt: 13 februari 2010 door gtavcsky Reageren
Beagle Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Dat komen doordat je FileCheckFix.asi niet hebt of je bestanden gemod hebt die FileCheckFix niet ondersteund. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Dat komen doordat je FileCheckFix.asi niet hebt of je bestanden gemod hebt die FileCheckFix niet ondersteund. De FileCheckFix.asi heb ik wel gedownload en in de map geplaatst. Naar mijn weten zou de native dus wel online moeten kunnen (in free en party mode), maar het zou dan dus kunnen dat deze niet up to date is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.