Jump to content

Gta 4 op een Pentinum 4


llllllllll

Recommended Posts

Als je dezelfde kwaliteit grafische kaart hebt en dezelfde instellingen neemt waarschijnlijk wel. Je moet niet alleen kijken naar de processor, er moet meer in je PC zitten; zoals geheugen, grafische kaart en besturingssysteem.

Ik heb een vergelijkbaar systeem en bijna precies dezelfde instellingen: Pentium D 3GHz, 8800GTS 320MB, 2GB RAM met Vista. En ik kan GTA IV ook net aan spelen, ik heb de 100% gehaald en alle achievements.

Maar je moet wel rekenen op een beetje lagg in de MultiPlayer, dus races worden lastig om te winnen. Als je Vista hebt moet je Areo uitzetten om meer beschikbaar te maken voor GTA IV. SinglePlayer zou sowieso makkelijk te doen moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dezelfde kwaliteit grafische kaart hebt en dezelfde instellingen neemt waarschijnlijk wel. Je moet niet alleen kijken naar de processor, er moet meer in je PC zitten; zoals geheugen, grafische kaart en besturingssysteem.

Ik heb een vergelijkbaar systeem en bijna precies dezelfde instellingen: Pentium D 3GHz, 8800GTS 320MB, 2GB RAM met Vista. En ik kan GTA IV ook net aan spelen, ik heb de 100% gehaald en alle achievements.

Maar je moet wel rekenen op een beetje lagg in de MultiPlayer, dus races worden lastig om te winnen. Als je Vista hebt moet je Aero uitzetten om meer beschikbaar te maken voor GTA IV. SinglePlayer zou sowieso makkelijk te doen moeten zijn.

Waar kan ik dit vinden?

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Klik op de knop [instellingen] bij:

Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > Prestaties [Visuele effecten, processorgebruik, geheugengebruik en virtueel geheugen]

Klik dan op de keuze 'Beste prestaties', daarmee zet je alle grafische toeters en bellen van Vista uit en geef je zoveel mogelijk aan GTA IV of andere toepassingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...