Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm, ziet er op zich wel leuk uit. Persoonlijk vind ik de combinatie qua plaatjes een beetje tegenvallen. Vind het eerlijk gezegd niet echt bij elkaar horen, de kleuren en effecten zijn dan weer wel goed uitgewerkt. Ik zou de achtergrond anders hebben gedaan, nu komt het een beetje vaag over naar mijn mening. De tekst is goed en duidelijk aangegeven dus dat is perfect. Ik zou me wat meer focussen op 1 plaatje met wat leuke effecten er omheen en zorgen dat de achtergrond erbij past. Het is wel een leuke signature en je hebt het ook zeker niet verkeerd gedaan maar ik zou het zo hebben gedaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Een aardige signature die niet heel erg spectaculair is, al met al geef ik je er toch nog een 6/10 voor. :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

De verbinding tussen de 2 afbeeldingen zijn wel goed maar die verwarring vind ik niet zo echt goed en de Avatar en die Shooter horen niet in de zelfde categorie maar ik geef je er een 7/10 voor.

Bewerkt: door 007 Harings

Het is inderdaad een aparte combinatie, met de achtergrond van Avatar en de render is volgens mij van killzone. Maar volgens mij begrijp ik de achterliggende gedachten van deze combinatie. Heb ik nou net toevallig gister de film Avatar gezien, waarin ook militairen in voorkomen met robot achtige wapens en aparte maskers (oid :puh:). En daar heeft dat mannetje wel weer wat van weg, toch wel een creatieve gedachten als ik het zo goed begrijp ;) Ik vind persoonlijk de tekst wat overheersen en de border wat te sterk van kleur is, en dus er niet helemaal bij past. Voor de rest heb je het netjes gedaan, het loopt allemaal wel mooi in elkaar over en de nadruk wat op de render, maar daar is verder niets mis mee :)

Bewerkt: door .NightFlower

Ik vind hem niet zo mooi sorry. Vooral omdat hij rommelig is. Het mannetje past er niet bij en daarvoor had je beter een plaatje van het AMP Suit kunnen gebruiken. Twee keer Jake aan de rechterkant staat ook niet mooi, net zoals de letters voor Neytiri. Dus er valt nogal wat op aan te merken als het aan mij ligt en dan heb ik het nog niet eens gehad over het totaal niet bijpassende lettertype. Het enige goede dat ik kan bedenken is dat het gaat over Avatar, echt een geweldige film. Maar laat je niet teveel van de wijs brengen door mijn mening hoor, ik zou het (nog) niet beter kunnen.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

Het is inderdaad een aparte combinatie, met de achtergrond van Avatar en de render is volgens mij van killzone. Maar volgens mij begrijp ik de achterliggende gedachten van deze combinatie. Heb ik nou net toevallig gister de film Avatar gezien, waarin ook militairen in voorkomen met robot achtige wapens en aparte maskers (oid :puh:). En daar heeft dat mannetje wel weer wat van weg, toch wel een creatieve gedachten als ik het zo goed begrijp ;)

Ik heb zelf Killzone nooit gespeeld en er weinig van gezien, dus ik had zelf nog geen eens door dat het er niet bij hoorde :$. Heb Avatar wel gezien maar dacht me te herinneren dat ik deze er ook in gezien had. Bedankt voor het melden, anders was ik er niet achter gekomen en bedankt voor je reactie.

[..] en de Avatar en die Shooter horen niet in de zelfde categorie [..]

Ik weet niet of jij Avatar gezien hebt, maar er werd wel degelijk in geschoten. Dat dit figuur niet in Avatar zat is een ander verhaal.

Twee keer Jake aan de rechterkant staat ook niet mooi

Eentje was Jake Sully, de ander waar ik de naam van kwijt ben was die ene die het niet zo had op Jake.

Als ik er nog eens naar keek vond ik het een beetje op zo'n kaart lijken waar je van verschillende hoeken verschillende plaatjes ziet.. :puh: Ik heb er nog wat aan gedaan, wat vinden jullie van deze?

Geplaatst:

@Beagle er stond toch echt twee keer Jake Sully hoor :puh:.

Maar je hebt hem veranderd gelukkig en nu is ie veel beter :tu:. Ik geef je een 7/10. Als je hem nog beter en mooier wilt maken helpt het misschien als je ook nog wat ander personages gebruikt. Zoals Colonel Miles Quaritch en

Dr. Grace Augustine of nog wat andere dingen uit de film zoals de Valkyrie of een Thanator. Ga vooral zo door!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...