Donald-Duck Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Hallo, Altijd als ik het savehouse verlaat, nadat ik een spel heb geladen, gaat gta heel erg traag lopen. Het spel is niet te spelen en zelfs het pauzemenu is nog heel traag. Dan doe ik meestal alt+tab om even een minuutje op internet te gaan, en als ik dan weer verder ga spelen loopt alles wel soepel. Is dit een fout van het spel, of ligt dit aan mijn computer. Specs zijn: Amd Athlon II X4 620 2,6ghz 4gb ram nvidia 9800gt 1gb Iemand een idee om dit op te lossen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 gebruik de -memrestrict fix om dit op te lossen, dit is duidelijk een probleem met memory leaking Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 En het werkte meteen. Dankjewel, dit is een stuk beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.