Jump to content

Zippo Tricks

Flashingdemon666

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat er zo ver ik weet nog geen topic over bestaat open ik nu het algemene Zippo tricks topic.

icon13.gifWaarschuwing!!!icon13.gif

Zippo tricks zijn over het algemeen redelijk veilig. Als je de goede spullen er voor gebruikt. Gebruik altijd officiële Zippo's met officiële Zippo vloeistof! Ik en Gtaforum.nl zijn NIET verantwoordelijk voor verwondingen en/of brandschade. Voor meer informatie over veilige Zippo tricks kan je >>> Door Jowx: Verwijderd <<< tutorial volgen.

Perfect voorbeeld van Zippo tricks. Begint op 0:40.

>>> Door Jowx: Verwijderd <<<

Het doel bij Zippo tricks, ook bekend als Zippo manipulation, is om zo snel mogelijk zou moeilijk mogelijke 'tricks' uit te voeren. Erg bekende beginners Zippo tricks zijn de >>> Door Jowx: Verwijderd <<< , de >>> Door Jowx: Verwijderd <<< , en de >>> Door Jowx: Verwijderd <<< .

Veel mensen denken dat Zippo tricks erg gevaarlijk zijn. Dit valt echter mee als je de goede materialen gebruikt, (een officiële Zippo met officiële Zippo vloeistof) En Zippo kost al snel €40,- voor een redelijk simpele. Maar je betaald echt voor kwaliteit. Zelf gebruikte ik eerst een kermis aansteker gevult met wasbenzine, die vervolgens tijdens Aerial in fik vloog. En bovendien moet je gewoon altijd >>> Door Jowx: Verwijderd <<< gebruiken.

Handige Zippo sites zijn o.a.:

>>> Door Jowx: Verwijderd <<<

Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar bezig met Zippo tricks. Ik kan al redelijk geavanceerde combo's met aerials. Ik heb tot nu toe 1 ongeluk gehad met een onofficiële crap Zippo en wasbenzine als vulling. Ik rook zelf niet maar heb ondertussen al een flinke Zippo collectie. Het is echt een geweldig tijdverdrijf dat bijna altijd en over kan. Even wachten op de bus? Een aulauur? Gewoon je Zippo vullen en de tijd is zo om!

Geplaatst:

...

Dat muziekje d'rachter vind ik nog het boeiendst. Beetje met je aanstekertje ronddraaien :7

Geplaatst: (bewerkt)

*filmpje*

Dat muziekje d'rachter vind ik nog het boeiendst. Beetje met je aanstekertje ronddraaien :7

Beetje aanstekertje ronddraaien? Zo makkelijk is het anders niet hoor. Echter is het muziekje op de achtergrond wel vet ja.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...