XxViperxX Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ergens in de buurt van mount chiliad daar is zo'n gestoorde gek maar hoe kan je hem zien en waar kan je hem zien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 zoekfunctie... <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Close maar hij bestaat niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Close maar hij bestaat niet wat bestaat niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Close maar hij bestaat niet wat bestaat niet? de pancion killer ofzoiets... er is daar een hut met een kettingzaag om hout in stukken te zagen. Alleen er ging een gerucht dat daar een gestoorde gek rondliep die niet te doden was maar jou wel in 1 klap vermoord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Close maar hij bestaat niet wat bestaat niet? de pancion killer ofzoiets... er is daar een hut met een kettingzaag om hout in stukken te zagen. Alleen er ging een gerucht dat daar een gestoorde gek rondliep die niet te doden was maar jou wel in 1 klap vermoord ja dat weet ik Chironu had hem toch gezien? maar ik dacht dat hij bedoelde dat de zoekfunctie of een eerder topic over het onderwerp niet bestond :blink: :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Close maar hij bestaat niet wat bestaat niet? de pancion killer ofzoiets... er is daar een hut met een kettingzaag om hout in stukken te zagen. Alleen er ging een gerucht dat daar een gestoorde gek rondliep die niet te doden was maar jou wel in 1 klap vermoord ja dat weet ik Chironu had hem toch gezien? maar ik dacht dat hij bedoelde dat de zoekfunctie of een eerder topic over het onderwerp niet bestond :blink: :rolleyes: alleen Chironu zeker en niemand anders op de helewereld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Close maar hij bestaat niet wat bestaat niet? de pancion killer ofzoiets... er is daar een hut met een kettingzaag om hout in stukken te zagen. Alleen er ging een gerucht dat daar een gestoorde gek rondliep die niet te doden was maar jou wel in 1 klap vermoord ja dat weet ik Chironu had hem toch gezien? maar ik dacht dat hij bedoelde dat de zoekfunctie of een eerder topic over het onderwerp niet bestond :blink: :rolleyes: alleen Chironu zeker en niemand anders op de helewereld Het schijnt dat hij een God Mod was toen hij het bekend maakte... En als je een egg verzint wordt je verbannen... Dus lijkt het me dom om dat op het spel te zetten <_< maarja who knows? :rolleyes: Bewerkt: 17 juni 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Close maar hij bestaat niet wat bestaat niet? de pancion killer ofzoiets... er is daar een hut met een kettingzaag om hout in stukken te zagen. Alleen er ging een gerucht dat daar een gestoorde gek rondliep die niet te doden was maar jou wel in 1 klap vermoord ja dat weet ik Chironu had hem toch gezien? maar ik dacht dat hij bedoelde dat de zoekfunctie of een eerder topic over het onderwerp niet bestond :blink: :rolleyes: alleen Chironu zeker en niemand anders op de helewereld Het schijnt dat hij een God Mod was toen hij het bekend maakte... En als je een egg verzint wordt je verbannen... Dus lijkt het me dom om dat op het spel te zetten <_< maarja who knows? :rolleyes: Waarom zit jij dan altijd zoekfunctie te poste <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Close maar hij bestaat niet wat bestaat niet? de pancion killer ofzoiets... er is daar een hut met een kettingzaag om hout in stukken te zagen. Alleen er ging een gerucht dat daar een gestoorde gek rondliep die niet te doden was maar jou wel in 1 klap vermoord ja dat weet ik Chironu had hem toch gezien? maar ik dacht dat hij bedoelde dat de zoekfunctie of een eerder topic over het onderwerp niet bestond :blink: :rolleyes: alleen Chironu zeker en niemand anders op de helewereld Het schijnt dat hij een God Mod was toen hij het bekend maakte... En als je een egg verzint wordt je verbannen... Dus lijkt het me dom om dat op het spel te zetten <_< maarja who knows? :rolleyes: Waarom zit jij dan altijd zoekfunctie te poste <_< waar slaat dat nou weer op. waarom wil jij zoveel mogelijk berichten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*New-MoneY* Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 yo0o0o0 ...... Ik gelo0f het nii egt.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Chironu had hem toch gezien? Hij heeft hem bedacht. Voor de mensen die op een idee zijn gekomen: Ga geen eastereggs of andere leuke feitjes gaan verzinnen over een GTA. Dit is zeer irritant en hiervoor krijg je meteen een waarschuwing. Post geen easter egg zonder bewijs!! Het schijnt dat hij een God Mod was toen hij het bekend maakte...En als je een egg verzint wordt je verbannen... Dus lijkt het me dom om dat op het spel te zetten Helaas was die regel er toen nog niet... Closed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts