Jump to content

Object streamer nodig!

Recommended Posts

Geplaatst:

hi!

ik zoek een goede object streamer die ik ook kan snappen.

P.S als ik een heb (midostream) dan lees ik het wel en doe ik in mijn script wel <include> ... maar als ik dan bijvoorbeeld zomaar bij OnGameModeIn() zomaar CreateStreamObject maakt doet hij het niet.

Mischien ligt dat aan de streamer zelf dus daarom vraag ik: wie weet een goede?

Bedankt

Geplaatst:

Rockline mag ik je erop wijzen mijn mini-tut eens te lezen wat in de post hierboven betiteld is als oplossing?

die minitut heeft weinig zin

Geplaatst:

Rockline mag ik je erop wijzen mijn mini-tut eens te lezen wat in de post hierboven betiteld is als oplossing?

Niet als je hem uitprobeerd dan vind je snel alle antwoorden op je vragen ;)

Geplaatst:

Niet als je hem uitprobeerd dan vind je snel alle antwoorden op je vragen ;)

heeft geen zin

Geplaatst:

Tuurlijk heeft het geen zin als je toch ons alles voor je laat doen.. :cab:

Maar over een tijdje worden we dat wel zat denk ik zomaar, en dan?

Toch maar die tut lezen dan... ;)

Geplaatst:

Tuurlijk heeft het geen zin als je toch ons alles voor je laat doen.. :cab:

Maar over een tijdje worden we dat wel zat denk ik zomaar, en dan?

Toch maar die tut lezen dan... ;)

andere forums vragen mischien ;)

Geplaatst:

Het grote punt van scripten in welke scriptingstaal ook is dat je zelf moet uitproberen hoe onmogelijk het je ook lijkt dat het zou kunnen werken (en zo,n combinaties maak ik meestal en ze werken maar vooral in PHP doe ik dat) je kan ook tutorials lezen dat is voor pawn wel handig om te lezen bij php vind ik dat minder handig maar we hebben het hier natuurlijk over pawn, er is trouwens een tutorial over de map editor van mta gemaakt door Deluxo en in die tutorial staat een stukje over streamers die ik voor die tut erbij heb geschreven ;)

Geplaatst:

Inderdaad, met zo'n instelling zoals "Heeft geen zin" bereik je niets. Wees niet bang om eens te experimenten. Een script maken is niet is wat je in een paar uur of dagen gedaan hebt. Voor een beetje uitgebreide gamemode ben je al gauw enkele weken of maanden bezig.

Je zal het toch zelf moeten kunnen en je kan niet bij elke kleine error of foutje hulp gaan vragen. Het officiële sa:mp forum heeft een uitgebreide zoek-functie, probeer daar ook naar antwoorden te zoeken.

Geplaatst:

Inderdaad, met zo'n instelling zoals "Heeft geen zin" bereik je niets. Wees niet bang om eens te experimenten. Een script maken is niet is wat je in een paar uur of dagen gedaan hebt. Voor een beetje uitgebreide gamemode ben je al gauw enkele weken of maanden bezig.

Je zal het toch zelf moeten kunnen en je kan niet bij elke kleine error of foutje hulp gaan vragen. Het officiële sa:mp forum heeft een uitgebreide zoek-functie, probeer daar ook naar antwoorden te zoeken.

Goed uitgelegd sandra,

maar waar moet ik aan beginnen met een streamer maken?

Geplaatst:

Goed uitgelegd sandra,

Er zelf eentje maken zou ik niet doen als je nog niet erg goed kan scripten een streamer is lastig om te maken zonder dat je gm niet zal crashen ;)

Ik raad je aan eerst zelf een streamer te gebruiken, beter te leren scripten en dan misschien dan nog eens te proberen ;)

Geplaatst:

Goed uitgelegd sandra,

Er zelf eentje maken zou ik niet doen als je nog niet erg goed kan scripten een streamer is lastig om te maken zonder dat je gm niet zal crashen ;)

Ik raad je aan eerst zelf een streamer te gebruiken, beter te leren scripten en dan misschien dan nog eens te proberen ;)

welke? ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je blijft maar niet stoppen, hé, heb je dat nu echt niet door!

Denk je nu echt dat we je gaan blijven helpen als je zo verder doet.

En wat dan nog het ergste is, is dat je sommige mensen die dit zeggen gwn negeert.

ZOEK!

Ik heb 1 woord ingedrukt op het samp forum, 1 woord, moeilijk hé.

En raad eens welk woord, STREAMER. Moeilijk hé. Je maakt me echt pissed.

http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=111720.0

Heb ik even spijt dat dat reputatiesysteem weg is :ch:

Bewerkt: door Freaksken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...