Jump to content

Friendships


---Diablo---

Recommended Posts

Is het mogelijk dat je ergens op GTA IV kan bekijken hoeveel procent je bent 'gevorderd' met je vrienden?

Dit is bijv. handig als je eenmaal de special ability hebt gekregen en deze wilt behouden.

Want als ik het goed begrijp kunnen deze ook weer verdwijnen naar mate je niks meer met ze doet??

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, handig dat dat zo eenvoudig te bekijken is.

Maar het klopt dus ook dat de 'special ability' naar mate je bijv. niet meer met ze gaat drinken kan verdwijnen?

Je moet dus steeds je 'procenten' met je vrienden in de gaten houden? Gaat dit snel naar beneden?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, handig dat dat zo eenvoudig te bekijken is.

Maar het klopt dus ook dat de 'special ability' naar mate je bijv. niet meer met ze gaat drinken kan verdwijnen?

Je moet dus steeds je 'procenten' met je vrienden in de gaten houden? Gaat dit snel naar beneden?

Dit gaat naar beneden als jij nooit belt of als zij bellen en jij wijst het af.

En drinken kan met iedereen altijd doen.

Bij sommige vrienden kan je bijvoorbeeld niet naar het theater

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, handig dat dat zo eenvoudig te bekijken is.

Maar het klopt dus ook dat de 'special ability' naar mate je bijv. niet meer met ze gaat drinken kan verdwijnen?

Je moet dus steeds je 'procenten' met je vrienden in de gaten houden? Gaat dit snel naar beneden?

Dat valt wel mee, maar als je onder een bepaald procent komt, zal de special ability, die je eerst moet halen, verdwijnen. Je zult dus nog wel regelmatig met ze ergens heen moeten gaan. Hier kan je kijken wanneer je de special ability krijgt en wanneer deze verdwijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de special ability van Brucie net gehaald. Als ik deze wil behouden is het dus voldoende als ik hem eigenlijk nooit 'afwijs' wanneer hij me wilt bellen...

Ik hoef dus niet persee nieuwe afspraken met hem te maken?

P.S. Het klopt toch ook dat als je wordt gebeld en je kunt niet met je vriend afspreken, dat je het gewoon kan accepteren en dan later via je telefoon de plannen kan wijzigen..

Vind hij het dan niet erg?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de special ability van Brucie net gehaald. Als ik deze wil behouden is het dus voldoende als ik hem eigenlijk nooit 'afwijs' wanneer hij me wilt bellen...

Ik hoef dus niet persee nieuwe afspraken met hem te maken?

P.S. Het klopt toch ook dat als je wordt gebeld en je kunt niet met je vriend afspreken, dat je het gewoon kan accepteren en dan later via je telefoon de plannen kan wijzigen..

Vind hij het dan niet erg?

Als jij zijn belletjes nooit afwijst gaat er geen % van af.

Als jij een afspraak met hem hebt gemaakt en je belt af gaat er % van af.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij een afspraak met hem hebt gemaakt en je belt af gaat er % van af.

Neen, er gaan geen %-en af als je de afspraak op tijd annuleert. Dat staat ook duidelijk beschreven op WikiGTA. :7

Friendships (GTA IV)

Maar er is wel een trucje: als een vriend je mee uitvraagt en je hebt geen tijd om iets te doen met hem, moet je de afspraak accepteren en direct daarna deze plannen annuleren. Dit doe je door de naam van je vriend te selecteren in je Phonebook en dan op 'Cancel Plans' te drukken. Nu zal Niko je plannen afzeggen en zal je vriend dit niet erg vinden.

Resume Overflakkee:

  • Zorg er eerst voor dat je vrienden op 100% staan: dan heb je de special abilities en een ruime marge voordat je die weer kwijt raakt.
  • Als een vriend al op 100% staat of boven het percentage wat nodig is voor een special ability zal je toch eerst één of twee keer een afspraak moeten maken voordat de special ability daadwerkelijk wordt geactiveerd. Dus daadwerkelijk activiteiten ontplooien en dus de afspraken niet afzeggen.
  • Als zij jou bellen voor een afspraak altijd positief beantwoorden (afspraak maken).
  • Daarna gelijk terug bellen om die afspraak af te zeggen: er gaan geen %-en af.
  • Als het heel lang duurt sinds de laatste echte ontmoeting gaat er uiteindelijk wel %-en af, dit gaat geleidelijk. Vaak is één afspraak daarna genoeg om weer terug op 100% te komen.
  • Nog een tip: je kan vaak in totaal 4 activiteiten doen per afspraak. Eerst doe je de activiteit die jullie hebben afgesproken en daarna kan je nog 3 andere activiteiten doen voordat je je vriend weer thuis afzet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...