llllllllll Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) hallo, ik heb gta 4 nét (voor de zoveelste keer) geïnstalleerd. Nu geeft ie bij het aanklikken van het icoontje een fout: Plaats de orginele CD/DVD in het schijfstation i.p.v. de backup (1000). maar ik HEB de ORGINELE disk desnoods een foto van me gta4 dvd? Graag een oplossing EDIT: er staat ook een link naar SecuROMLAAT MAAR AL OPGELOST (NIEUW SYSTEEM) Bewerkt: 17 februari 2010 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 Als je vista of W7 hebt moet je gta 4 runnen als administrator. Rechtermuisknop > Uitvoeren als administrator. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 Als je vista of W7 hebt moet je gta 4 runnen als administrator. Rechtermuisknop > Uitvoeren als administrator. ik heb XP, maar ik kan wel ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 start gta4 via launchgta4.exe daarbij hoef je het toch niet eens te proberen, het word lowest maximaal met een fps van 15 maximaal, kortom kut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.