MidnightMayhem Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Hee forummers, Gisteren heb ik een brand gehad in m'n kavel [geen kleintje, de helft van m'n huis weg ] en er is een grote oppervlakte van vloer beschadigd, er zitten zwarte vlekken op. Maar ik krijg ze niet weg. Ook niet als ik nieuwe tegels zet. En m'n personage wilt het ook niet opruimen. Wat kan ik hieraan doen? Reageren
Sentasi Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Normaal gesproken kun je klikken op je spullen die door brand beschadigd zijn, en kun je ze vervangen voor een bepaald bedrag. Lijkt me dat dit ook voor vloeren e.d werkt. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Al geprobeerd maar het helpt niet... Reageren
Sentasi Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Al gebrobeerd alles te verwijderen met de 'Moveobjects on' cheat? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) Ik moet zo eten, maar ik denk het niet. Zal het nog wel 's proberen. EDIT: Probleem opgelost, mijn Sim was te moe om schoon te maken Bewerkt: 14 februari 2010 door MidnightMayhem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.