Jump to content

politie uniform

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil een politie uniform krijgen dus ga i die date doen alleen het duurt zolang.

weet iemand mischien hoe je hem sneller kan krijgen.

Geplaatst:

Kijk altijd eerst even op WikiGTA: Dates (GTA San Andreas)! :cab: Alles wat je moet weten staat daar beschreven. Als het nog sneller zou kunnen had het op WikiGTA gestaan. En gebruik altijd eerst de zoekfunctie voordat je een nieuw topic aanmaakt, hier zijn al talloze topics over gemaakt. :cab: Maar let dus op het volgende (extra tips):

• Verzamel eerst alle oysters.
  • Pak een cadeautje wat niet in de buurt ligt van de locatie waar je je vriendin gaat oppakken voor de date.
  • Geef dat cadeautje aan het begin v/d date, een kusje erbij kan ook geen kwaad. ^_^
  • Pak tijdens de date onderweg meer cadeautjes op en geef die aan haar.
  • Zorg voor een succesvolle date met hete koffie aan het einde. :koffie:
  • Herhaal bovenstaande stappen en je zal ongeveer 8 dates nodig hebben om haar voor 100% te boeien.

Succes ^_^

PS: Extra cadeautjes geven heeft niet bij elke vriendin effect qua %-en.

Geplaatst:

moet dat tijdens de misies en waar liggen die cadootjes.

en waarom die oysters.

ik bedoel tijdens de dates

>>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelpost, gebruik gewoon de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom Oysters?

In GTA San Andreas vind je 50 oesters door heel San Andreas, dit zijn de zogenaamde Oysters. Bij elke Oyster die je vindt krijg je een beloning van $100,=. Wanneer je ze allemaal weet te vinden krijg je: een bedrag van $100.000,=, 100% Lung Capacity en de vriendinnen van Carl vinden hem onweerstaanbaar en zullen hem altijd uitnodigen op de koffie na een geslaagde date. Daarnaast zijn de vriendinnen Katie, Helena, Barbara en Michelle altijd weer op hun ontmoetingsplek terug te vinden als de relatie over is of als ze gestorven zijn. Je hoeft de Oysters niet in een bepaalde volgorde te verzamelen.

Bron

Waar vind ik "cadeautjes" (Gifts)?

Vindplaats van: Flowers, Grote dildo en/of Kleine dildo.

@ _KoE_Mzungu: Verwijdert. :puh:

Bewerkt: door GTAguillaume
Geplaatst:

ok thanks :*D

maar moet je ook al die oysters hebben of max lung capicitity

>>> Door VWO-er: Opnieuw dubbelpost samengevoegd. Gebruik de [bewerk]-knop onderaan je bericht om het te bewerken!<<<

Geplaatst:

ok thanks :*D

maar moet je ook al die oysters hebben of max lung capicitity

Als je alle oysters hebt heb je toch max lung capicitity?

Geplaatst:

ik heb al bijna lung capicity en heb 25 oystes gekregen

en ze is nu ook doodgeschoten wat moet ik doen.

>>> Door _KoE_Mzungu: Wederom dubbelposts samengevoegd. Gebruik gewoon de [bewerken]-knop steintju.<<<

Geplaatst:

Alle informatie die je nodig hebt staat al in dit topic of op WikiGTA waartoe je al meerdere malen naartoe bent verwezen. Neem gewoon de tijd om de posts en die pagina's goed te lezen. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...