Dynasty Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Joow mede-gamers, Mijn vraag luidt als volgt; Ik heb sinds vandaag een controller van logitech aangeschaft, omdat ik het spelen met het keyboard en muis maar irritant vond. Ik heb hiervoor ook GTA:SA op de PS2 gespeeld. Nu wil ik dus weten of de controls hetzelfde zijn als de PS2 als ik hem op GamePad zet? Of heeft anders voormij een gameprofiel zodat ik dit niet helemaal zelf in hoef te stellen? Het betreft de volgende GamePad: Hetzelfde model als de controller van de PS2 dus vandaar dat ik mijn controls ook zo wil hebben want die ben ik gewend. BVD Dynasty- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynasty Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Maar je kan de knopjes toch veranderen op de PC.... Kijk maar is bij Options... Je kan het zelfde knopjes doen als VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik snap je niet echt ....je hebt hem al aangeschaft, dan kun je het toch zelf testen. of zie ik het nou verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.