K1pc0rn Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Microsoft security essentials start niet automatisch op als ik windows opstart hoe kan ik dat veranderen? en is dit een goede virusscanner? of weten jullie een betere? Reageren
TomFurga Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Het is een goede virusscanner en het makkelijkst in gebruik. Wel zou ik hem dagelijks een snelle scan laten doen en daarbij eerst de nieuwe definities laten downloaden (instellingen-> geplande scans-> vinkje bij zoeken naar enz.) Om zeker te weten dat hij is opgestart heb ik het icoon altijd zichtbaar in het systeemvak staan. Normaal moet hij automatisch opstarten, wat zegt je beveiligingscentrum over antivirusbescherming? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Windows Firewall zegt niks ik kijk morgen wel Reageren
TomFurga Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 ... wat zegt je beveiligingscentrum over antivirusbescherming? Je beveiligingscentrum, vermeldt die of er een antivirusprogramma draait, en zo ja, welke? Reageren
Hayte Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Dus, (voor Vista) moet je naar Configuratiescherm -> De beveiligingsstatus van deze computer controleren En dan zeggen wat er bij Beveiliging tegen ongewenste software staat. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 ik heb ff gekeken maar dit zie je maar ik zie geen icoontje rechtsonder maar als ik hem opstart dan wel Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Als je rechtsklikt op een lege plek in je taakbalk, kiezen voor Eigenschappen-> Taakbalk-> Aanpassen... en dan achter Micr Sec Ess kiezen voor "Pictogram en meldingen" weergeven. Als het goed is staat het pictogram dan altijd in beeld. Het menu van MSE kan je dan openen door op het pictogram-> Openen te klikken. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 (bewerkt) Waar staat aanpassen dan? ik heb al op: hoe kan ik de taalbalk aanpassen gedrukt maar ik zie niks Bewerkt: 15 februari 2010 door lennart1995 Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 bij systeemvak geloof ik Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Mijn werkwijze betrof Windows7, waarschijnlijk moet jij voor het Systeemvak kiezen, waar je kunt instellen dat het icoon van MSE altijd zichtbaar moet zijn. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 (bewerkt) WTF ik zie het nog steeds niet maar bij systeemvak staat ie wel als ''Weergeven'' gedaan Bewerkt: 8 maart 2010 door lennart1995 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.