Jump to content

Verwijzing GTA V


ArieVis

Recommended Posts

Er gaat al een tijdje de roddel voor nummer 5 van de GTA Reeks.

En van de aanwijzingen dat het gedaan is staat in het boekje van Liberty City Episodes en wel op pagina 13, maar je vindt hem ook in de game, en wel op Star Junction het gaat om dit plaatje.post-102961-12661582549.jpg

Er staat dus het volgende

Liberty City, IT'S OVER !, Next Stop en dan het uitgescheurde deel van een hint van de volgende serie.

De volledige poster van het stukje wat je net kan zien, hangt in de sexshop tegenover de poster/ billboard die je ziet op starjunction als je in de huiskamer bent van de sexshop zie een poster met een vulkaan en spikes(bomen) aan de onderzijde. Dit zou een voorproefje moeten zijn voor iets van de cover voor GTA V.

Er wordt op diverse game fora en sites verwacht dat het of in Frankrijk zal plaatsvinden of weer in San Andreas. Wie bij de Social Club zit van Rockstar weet dat er een ticket is van Nico Belic met vlucht van Liberty City naar San Andreas. Tevens vindt je in het pretpark op de midgetgolf baan achter het Ocean Vieuw Hotel van Vice City dezelfde bomen/ Spikes terug als die onder de vulkaan staan.

Wie weet

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven, er staat nog altijd prepare for the explosion.

@daarboven En in de linkerbovenhoek valt te lezen 'Vesuvius Citrate (?) for outstanding erections.'

En zoals je weet ligt de vesuvius in Italië waardoor het logischer is dat Italië de nieuwe GTA word en niet frankrijk.

Met een missie waarin je iemand in de vesuvius moet gooien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De poster is reclame voor Mollis, dat is een medicijn voor mensen met erectiestoornissen. Het komt voor in GTA Vice City, San Andreas en in GTA IV wordt er reclame voor gemaakt op de radio.

De spuwende vulkaan is dus een doordenkertje. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Er wordt ook gespeculeerd over Amsterdam!?

GTA Amsterdam, dit was een 1 april grap van het forum :bonk:

OT : Deze beide plaatjes die feax liet zien staan ook in het boekje van GTA IV Episodes of Liberty City volgens mij? :$

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik had net in gta IV nog (misschien) een verwijzing: Ik liep daar over straat met een geweer naar een meisje toe. Ik schiet een beetje ( niet op het meisje) en ze zegt: Oh hell, I want go back to San Andreas....

Misschien toch Gta V san andreas? ^_^

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Dan let je niet goed op. Ik heb meerdere keren gehoor van: "Ik vertrek naar Vice City." , zelfs in missies. En om gewoon een naam van een andere stad te horen vind ik meestal geen reden tot een "verwijzing naar een nieuwe gta" te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan let je niet goed op. Ik heb meerdere keren gehoor van: "Ik vertrek naar Vice City." , zelfs in missies. En om gewoon een naam van een andere stad te horen vind ik meestal geen reden tot een "verwijzing naar een nieuwe gta" te noemen.

Nou , ik let goed op maar ik hoor het gewoon niet. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is dat toch echt jou probleem hoor. Je hoort zat peds praten over Vice en (steden in) San Andreas. Ook vrienden en mensen uit de story praten erover. De coke uit Catch the Wave is door de Russen uit Vice City gehaald bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...