Jump to content

Verwijzing GTA V


ArieVis

Recommended Posts

Ik denk dat we 'm mogen verwachten tegen de herfst van 2011 - Lente 2012.

Overigens heb ik ook wel een donkerbruin vermoeden dat GTA V zich opnieuw in - weliswaar totaal nieuw - Vice City zal afspelen.

- Er wordt in missies zeer vaak verwezen naar Vice City, (bijna) nooit naar (een stad van) SA.

- Die kerel die de diamanten had gevonden heeft een wapen winkel opgestart in Vice City. Mogelijk nieuwe opdrachtgever.

Edit: Oeps, bump. :$

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

lijkt mij een tipische tint voor gta vc vulkaan blauw/gele kleuren ik denk dus dat het opnieuw gta vc word lijkt mij ook logisch:

gta 3 liberty city

gta vc vice city

gta sa san andreas

gta 4 liberty city alweer

dus gta 5 vice city die theory heb ik niet gestolen ofzo

(p.s ik heb extra de stories niet meegetelt omdat die speciaal voor psp zijn gemaakt)

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt mij een tipische tint voor gta vc vulkaan blauw/gele kleuren ik denk dus dat het opnieuw gta vc word lijkt mij ook logisch:

gta 3 liberty city

gta vc vice city

gta sa san andreas

gta 4 liberty city alweer

dus gta 5 vice city die theory heb ik niet gestolen ofzo

(p.s ik heb extra de stories niet meegetelt omdat die speciaal voor psp zijn gemaakt)

De volgende GTA heet sowieso niet gta5 omdat Rockstar dan eerst een nieuwe game machine moet maken.

Dus gaat het nog steeds in het gta4 era horen.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt mij een tipische tint voor gta vc vulkaan blauw/gele kleuren ik denk dus dat het opnieuw gta vc word lijkt mij ook logisch:

gta 3 liberty city

gta vc vice city

gta sa san andreas

gta 4 liberty city alweer

dus gta 5 vice city die theory heb ik niet gestolen ofzo

(p.s ik heb extra de stories niet meegetelt omdat die speciaal voor psp zijn gemaakt)

ja hardstikke logisch, niet elke game developper is hetzelfde als EA en released in feite gewoon telkens dezelfde spellen.

Zoals al gezegt is er geen enkele reden om aan te nemen dat de volgende gta in vice city gaan afspelen.

Even een voorbeeld, in gta3 werd er ook naar andere steden verwezen, is daar ooit een gta van gemaakt? NEE. Er is dus geen enkele reden om aan te nemen dat de volgende gta vice city zal zijn.

Jullie kunnen verder ook nergens logiwch nadenken en/of hebben geen nieuwesberichten gelezen, waarom zou je een oude sad kopieren? Dat is gewoon uitmelkerij van de gta serie omdat de kopie van miami al goed gelukt was, kortom jij zult niks nieuws aantreffen, het enige verschil is dat de stad wat groter is en wat meer detail heeft. Het eerste wat jullie gaan doen is janken over hoe neit nieuw het spoel wel niet is, zonder even na te denken.

Ook heeft r* gewoon gezegt dat ze liberty city nogmaals deden omdat de kopie van new york in de gta3 era niet goed was gelukt.

Al met al is dit zat reden om aan te nemen dat de volgende gta geen vice city zal zijn, en de enige die ik tot nu toe heb gezien die ook gewoon nuchter genoeg is om dit in te zien is Cuban Gnagster(en anderen die ik ben vergeten :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city word dan ook veel vermeld in GTA IV

- In TBoGT zegt Yusuf dat hij 2 weken op vakantie naar VC geweest

- In IV als Roman je probeert over te halen om de deal met Dimitri te doen, zegt hij in zijn SMS dat als je de deal doet ze dan in een privé jet naar Vice city kunnen vliegen

- In de missie Catch the Wave word vermeld dat de speedboaten met drugs uit VC komen varen

- in de politiedatabase kun je lezen dat Sammy Botino (hoog member in de Gambetti family) word gezocht voor een moord in VC

Ik hoor vaker van VC in GTA IV dan een van de steden in San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt mij een tipische tint voor gta vc vulkaan blauw/gele kleuren ik denk dus dat het opnieuw gta vc word lijkt mij ook logisch:

gta 3 liberty city

gta vc vice city

gta sa san andreas

gta 4 liberty city alweer

dus gta 5 vice city die theory heb ik niet gestolen ofzo

(p.s ik heb extra de stories niet meegetelt omdat die speciaal voor psp zijn gemaakt)

De volgende GTA heet sowieso niet gta5 omdat Rockstar dan eerst een nieuwe game machine moet maken.

Dus gaat het nog steeds in het gta4 era horen.

ja maar omdat de naam van gta "5" nog niet vrij is noem ik em ff gta 5 :puh: ik kan em ook wel de "volgende gta"noemen maar zo gaat hij denk ik ook niet heten snapje?

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city word dan ook veel vermeld in GTA IV

- In TBoGT zegt Yusuf dat hij 2 weken op vakantie naar VC geweest

- In IV als Roman je probeert over te halen om de deal met Dimitri te doen, zegt hij in zijn SMS dat als je de deal doet ze dan in een privé jet naar Vice city kunnen vliegen

- In de missie Catch the Wave word vermeld dat de speedboaten met drugs uit VC komen varen

- in de politiedatabase kun je lezen dat Sammy Botino (hoog member in de Gambetti family) word gezocht voor een moord in VC

Ik hoor vaker van VC in GTA IV dan een van de steden in San Andreas.

zo he, we horen een paar keer vice city, hij gaat zeker in vice city afspelen hoor![/sarcasme]

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt mij een tipische tint voor gta vc vulkaan blauw/gele kleuren ik denk dus dat het opnieuw gta vc word lijkt mij ook logisch:

gta 3 liberty city

gta vc vice city

gta sa san andreas

gta 4 liberty city alweer

dus gta 5 vice city die theory heb ik niet gestolen ofzo

(p.s ik heb extra de stories niet meegetelt omdat die speciaal voor psp zijn gemaakt)

ja hardstikke logisch, niet elke game developper is hetzelfde als EA en released in feite gewoon telkens dezelfde spellen.

Zoals al gezegt is er geen enkele reden om aan te nemen dat de volgende gta in vice city gaan afspelen.

Even een voorbeeld, in gta3 werd er ook naar andere steden verwezen, is daar ooit een gta van gemaakt? NEE. Er is dus geen enkele reden om aan te nemen dat de volgende gta vice city zal zijn.

Jullie kunnen verder ook nergens logiwch nadenken en/of hebben geen nieuwesberichten gelezen, waarom zou je een oude sad kopieren? Dat is gewoon uitmelkerij van de gta serie omdat de kopie van miami al goed gelukt was, kortom jij zult niks nieuws aantreffen, het enige verschil is dat de stad wat groter is en wat meer detail heeft. Het eerste wat jullie gaan doen is janken over hoe neit nieuw het spoel wel niet is, zonder even na te denken.

Ook heeft r* gewoon gezegt dat ze liberty city nogmaals deden omdat de kopie van new york in de gta3 era niet goed was gelukt.

Al met al is dit zat reden om aan te nemen dat de volgende gta geen vice city zal zijn, en de enige die ik tot nu toe heb gezien die ook gewoon nuchter genoeg is om dit in te zien is Cuban Gnagster(en anderen die ik ben vergeten :puh:)

dat rockstar zij dat de kopie van new york was mislukt weet ik niks van maar ik dacht gewoon dat lijkt mij het meest logische ookal heb ik het brein van een halfdode vlieg,

maar ik dacht gewoon misschien kan het zo zijn en denken hun dat ook?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Next stop: [een poster uit GTA:VC]. Vice City dus.

En de vele verwijzingen naar Vice City in GTAIV en vooral TBoGT, het laatste hoofdstuk in de GTAIV reeks, laat duidelijk zien dat Rockstar North zich weer eens niet kan houden en zich wat laat gaan in het Vice City gevoel, zoals ze dat deden in het overmatig verwijzen naar Scarface in GTA:VC, wat ze in 2001 o zo geweldig vonden. Waarschijnlijk was het aankondigen van de nieuwe Vice City gepland voor E3, maar door het verassend grote succes van Red Dead Redemption heeft Rockstar Games dit uitgesteld zodat - zoals de amerikanen het noemen - they won't steal their own thunder. Het zou echter ook kunnen dat ze zich vooral gaan richten op Vinewood, maar met een degelijke glamour sfeer als in Vice City. 8)

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

Een kleine bump, excuses daarvoor:

Ik weet niet of het al gezegd is, maar de poster lijkt verdacht veel op deze poster:

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/838a40d.jpg

(New York I Love You)

Dezelfde producer heeft ook een andere film gemaakt:

http://www.santafeciudad.gov.ar/media/photos/agenda/SFC_-_Paris%20je%20t%20aime.jpg

(Paris Je t'Aime)

En deze poster heeft ook overeenkomsten! Eentje daarvan is de rechterbovenhoek:

wVrmNpw5.png

Verder is er nog een gerucht dat die scheur de vorm heeft van Frankrijk. Het zou dus kunnen dat de volgende GTA zich daar gaat afspelen.

Ik weet dat er een grote kans is dat dit al is gezegd, maar ik vind dat mensen eens moeten verder kijken dan 'Vice City'. Ik zou ook wel graag teruggaan naar die stad, maar dat er een paar keer wordt terugverwezen naar VC, betekent niet direct dat de volgende game zich er gaat afspelen.

Bewerkt: door gtkaas
Link to comment
Delen op andere websites

Of het is misschien wel zo dat Rockstar expres allemaal verwijzingen naar een eventuele volgende stad in het spel steekt, om ons bezig te houden ("Oh het heeft de vorm van Frankrijk! Het is Frankrijk!... Oh wacht, maar die ene poster heeft overeenkomst met een poster over Parijs.. Dus het wordt Frankrijk... Maar die andere poster hangt in Vice City, wat wordt het nou?" "Nee man, het wordt San Andreas, want daar wordt vaker naar verwezen!")..

Enkel en alleen om vervolgens met een heel andere stad te komen en dan te zeggen "haha, gefopt, het was niet Frankrijk, niet Vice City, niet San Andreas!"

Waarom in godsnaam zou Rockstar het zo makkelijk maken dat we de volgende stad op de een of andere manier kunnen raden, dat zou best wel dom zijn! Slimmer is om ons bezig te houden met erover nadenken over hele vage verwijzingen(die zonder dat wij het weten eigenlijk helemáál niet naar de volgende stad verwijzen. Doordat wij bezig blijven over waar de volgende GTA zich afspeelt, willen we zeker weten de nieuwe GTA kopen, om te kijken of we gelijk hadden en hoe het is geworden...

Als wij tussen de GTA's als enige GTA-vermaak, GTA zelf hadden, dan dachten we allang niet meer aan GTA op het moment dat de volgende uitkomt, en dan hadden ook veel minder mensen die GTA gekocht.

Rockstar houdt ons alleen maar bezig :)

Overigens, ik denk niet dat Rockstar Vice City doet, maar zo wel, dan wordt de GTA erna zéker geen San Andreas, Rockstar is meestal niet zo'n uitmelker dat ze 3 keer hetzelfde doen... Ik denk dat Parijs zéér cool zou zijn, maar Rockstar doet altijd wat je niet verwacht, dus ook al zitten er enige verwijzingen in naar Frankrijk, i don't think so.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt mij een tipische tint voor gta vc vulkaan blauw/gele kleuren ik denk dus dat het opnieuw gta vc word lijkt mij ook logisch:

gta 3 liberty city

gta vc vice city

gta sa san andreas

gta 4 liberty city alweer

dus gta 5 vice city die theory heb ik niet gestolen ofzo

(p.s ik heb extra de stories niet meegetelt omdat die speciaal voor psp zijn gemaakt)

Grand Theft auto 3 ( Liberty City)

Grand Theft Auto: Vice City (vice city)

Grand Theft auto: San Andreas ( San Andreas )

Grand Theft Auto: Advance (Liberty City)

Grand Theft Auto: Liberty City Stores (Liberty City)

Grand Theft auto: Vice City Stories (Vice City)

Grand Theft Auto: IV (Liberty City)

Grand Theft Auto: Chinatown Wars ( Liberty City)

Een erg logische volgorde zit er niet in hoor? Dus dat heeft er niet mee te maken. En wat maakt het uit waarvoor het is gemaakt? IV is toch ook niet voor PS2/Xbox gemaakt dus consoles maakt niet zoveel uit.

Maar ik had net in gta IV nog (misschien) een verwijzing: Ik liep daar over straat met een geweer naar een meisje toe. Ik schiet een beetje ( niet op het meisje) en ze zegt: Oh hell, I want go back to San Andreas....

Misschien toch Gta V san andreas? ^_^

Ook zie je in IV reclameborden voor reizen naar Vice City en andere plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

@hierboven, er staat nog altijd prepare for the explosion.

@daarboven En in de linkerbovenhoek valt te lezen 'Vesuvius Citrate (?) for outstanding erections.'

En zoals je weet ligt de vesuvius in Italië waardoor het logischer is dat Italië de nieuwe GTA word en niet frankrijk.

Met een missie waarin je iemand in de vesuvius moet gooien :puh:

Hmm dat zou best kunnen , ik bedoel met de italiaanse maffia!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...